Fik min første Saab som 18årig, og har ikke ejet andre mærker end Saab siden. Sværger dog til de gamle modeller, altså fra dengang en Saab var en Saab og ikke en opel i forklædning. Men uanset hvad er det en dejlig bil sådan en 9-3 Aero. En lille chip og du er godt kørende.
Er i øvrigt medlem af Saab Klub Danmark, som har et fortrinligt forum. Jeg kan kun anbefale dig at lave et indlæg derinde, i mangel af ejere med egen erfaringer her på siden.