Guest palle Skrevet December 11, 2004 Rapporter Skrevet December 11, 2004 Den virker desværre ikke helt efter hensigten... Men, den er nu stadig meget sjov. Jeg er begyndt at stemme på maden, selvom jeg nok ikke er den store tilhænger af köttbollar. Det er ret tit når jeg logger på, at jeg har mulighed for at stemme... nogle gange flere gange efter hinanden. Og jo.. jeg tillader cookies og andet godt. Det er heller ikke hver gang jeg kan stemme. Andre der oplever det samme ?
Guest palle Besvaret December 11, 2004 Rapporter Besvaret December 11, 2004 Den virker desværre ikke helt efter hensigten... Men, den er nu stadig meget sjov. Jeg er begyndt at stemme på maden, selvom jeg nok ikke er den store tilhænger af köttbollar. Det er ret tit når jeg logger på, at jeg har mulighed for at stemme... nogle gange flere gange efter hinanden. Og jo.. jeg tillader cookies og andet godt. Det er heller ikke hver gang jeg kan stemme. Andre der oplever det samme ?
Admin Besvaret December 11, 2004 Rapporter Besvaret December 11, 2004 Jeg ved det godt. Det er fordi Cookien udløber for hurtigt. Jeg skal nok ændre det.
Admin Besvaret December 11, 2004 Rapporter Besvaret December 11, 2004 Jeg ved det godt. Det er fordi Cookien udløber for hurtigt. Jeg skal nok ændre det.
ulmus Besvaret December 16, 2004 Rapporter Besvaret December 16, 2004 Og den duer altså stadigvæk ikke. :-(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu