Gio Skrevet February 6, 2005 Rapporter Skrevet February 6, 2005 Hej Steen.... Så du har sat tingene op, så der nu står hvilke ip´er indlæggene er sendt fra. Det bryder jeg mig ikke rigtigt om! Kan det ikke sættes op, så moderator kan se det, men ikke alle!?
Gio Besvaret February 6, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret February 6, 2005 Hej Steen.... Så du har sat tingene op, så der nu står hvilke ip´er indlæggene er sendt fra. Det bryder jeg mig ikke rigtigt om! Kan det ikke sættes op, så moderator kan se det, men ikke alle!?
Admin Besvaret February 22, 2005 Rapporter Besvaret February 22, 2005 At IP adressen bliver vist for uregistrerede brugere, hvad skulle være galt med det ? Så kan man jo bare blive registreret.
Gio Besvaret February 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2005 Jeg var vist træt...sorry. Ja, det er jo kun for u-reg´ede brugere Glem det *g*
dan Besvaret February 25, 2005 Rapporter Besvaret February 25, 2005 Hej Steen. Jeg er bare nysgerrig. Hvor og hvordan ser man disse IP'er ? De står jo ikke under navnet. Og hvordan hvis man skriver fra sit arbejde - hvordan ses det så ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu