Gio Skrevet May 10, 2003 Rapporter Skrevet May 10, 2003 Rart at se "serberen" er oppe igen. What went wrong?
Gio Besvaret May 10, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret May 10, 2003 Rart at se "serberen" er oppe igen. What went wrong?
Admin Besvaret May 11, 2003 Rapporter Besvaret May 11, 2003 Tja, bare det sædvanlige.Jeg var bare ude at rejse og kunne ikke genstarte den som jeg plejer :-(
Gio Besvaret May 11, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret May 11, 2003 OK...blev helt bange for at der var gået noget HELT koldt, og straks svirrede "tabte data"-spøgelset rundt i hovedet på mig. Det var jo lidt længe den var nede denne gang...hehe. Men rart at se dyret oppe igen.
Guest mads Besvaret May 12, 2003 Rapporter Besvaret May 12, 2003 Ja, man kan jo mærke efter nogle dage uden adgang til siden her, at man bliver en del 'afhængig'. Godt at se den kører igen ! MVH Mads
vincent Besvaret May 12, 2003 Rapporter Besvaret May 12, 2003 Jeg har oprettet et nød-forum på bropendler til når det er sundebatten ryger sig en tur.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu