Guest tommy Skrevet January 21, 2004 Rapporter Skrevet January 21, 2004 Hejsa jeg skal til uppsala på lørdag men vil lige høre folk om de ved hvordan vej forhold osv er længere nord på i denne vintertid ? Skal man regne med at kan køre 110 hele vejen eller hvordan? Skal køre fra malmø og være der ved middagstid så regner med at køre hjemmefra ved 4 tiden så der er tid til et par pauser. Men er vejene motorvejen helt fin der og man kan køre max speed hele vejen ?
Guest tommy Besvaret January 21, 2004 Rapporter Besvaret January 21, 2004 Hejsa jeg skal til uppsala på lørdag men vil lige høre folk om de ved hvordan vej forhold osv er længere nord på i denne vintertid ? Skal man regne med at kan køre 110 hele vejen eller hvordan? Skal køre fra malmø og være der ved middagstid så regner med at køre hjemmefra ved 4 tiden så der er tid til et par pauser. Men er vejene motorvejen helt fin der og man kan køre max speed hele vejen ?
ulmus Besvaret January 21, 2004 Rapporter Besvaret January 21, 2004 Hej Tommy! Der er desværre ikke motorvej hele vejen til Stockholm, så der er max. 90 flere steder på E4/E20. Når du kører så tidligt, kan du nok køre max., men regn bare ikke med motorvej.
Guest tommy Besvaret January 21, 2004 Rapporter Besvaret January 21, 2004 Jeg fandt lige en rejlseplan på krak.dk Jeg skal faktisk helt til uppsala, og krak siger der er motorvej 650km ud af 700 ca så det er jo ok. Men forholdene ? skal man regne med der er sne på vejen eller har de rydet dem mon ?
Admin Besvaret January 21, 2004 Rapporter Besvaret January 21, 2004 Nej der er lige "dødens strækning" mellem Eket og Markaryd.Pas på den ! Ellers går det som reget meget smertefrit.
Guest thomas Besvaret January 21, 2004 Rapporter Besvaret January 21, 2004 Prøv dette link, der er realtime beskrivelse af vejbeskaffenheden i hele sverige. http://www.vv.se/triss/trafikinfo/map.htm Et nyttigt link der skal gemes...
Guest tommy Besvaret January 21, 2004 Rapporter Besvaret January 21, 2004 Tak for hjælpen. Har aldrig kørt den vej på i landet så det er rart lige og vide lidt når man begir sig ud på sådan en lang tur. Afgang lørdag morgen kl alt for tidelig.
Guest sniger Besvaret January 22, 2004 Rapporter Besvaret January 22, 2004 Hej Tommy Jeg har selv taget turen til Uppsala flere gange...der er ingen problemer i det ! Jeg er helt enig med Steen.....denne strækning er den værste. Op ad bakken efter Jönköping/Gränna kan der godt være glat og sne...men ellers er der "fri bane". I Uppsala ligger der pt. sne og et pænt lag is på flere veje (faktisk på alle mindre veje), men motorvejene er fine. God tur :o)
Guest tommy Besvaret January 22, 2004 Rapporter Besvaret January 22, 2004 Hej Anders. Har du nogen rutebeskrivelse derop til ? Håber på det er okay vej forhold deroppe for jeg skal op og hente en ny bil
Guest sniger Besvaret January 23, 2004 Rapporter Besvaret January 23, 2004 Hej Tommy Kør mod Stockholm og fortsæt lige igennem ;o) Nej, tag E6/E20 til Helsingborg, her hopper du så på E4'eren som tager dig den direkte vej til Uppsala ! Eller gå ind på http://www.viamichelin.com og skriv dine data ind (også starttidspunkt, etc.) Seneste melding (fra i formiddags) lyder på -4 gr og med fine vejforhold :o) God tur...og nyd det !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu