Guest klaus Skrevet January 25, 2004 Rapporter Skrevet January 25, 2004 Hej! Vi er igang med at rive tapetet ned i vores køkken, og mangler en rystepudser til at pudse væggen med... Er der mon nogen af jer der har en vi kan låne?
Guest klaus Besvaret January 25, 2004 Rapporter Besvaret January 25, 2004 Hej! Vi er igang med at rive tapetet ned i vores køkken, og mangler en rystepudser til at pudse væggen med... Er der mon nogen af jer der har en vi kan låne?
Guest palle Besvaret January 25, 2004 Rapporter Besvaret January 25, 2004 Ja. I skal bare selv købe noget sandpapir Ring på +45 30637292
vincent Besvaret January 26, 2004 Rapporter Besvaret January 26, 2004 En rystepudser til at fjerne tapet med? .. jeg plejer at låne en Tapet-afdamper (de kan evt. lejes i Bauhaus til ca. 50,- pr. time tror jeg).
Guest palle Besvaret January 26, 2004 Rapporter Besvaret January 26, 2004 Det var sådan set det samme jeg tænkte... Men, den skal bruges til at slibe spartelmasse efter de har fyldt hullerne i væggen.... At fjerne tapet med en rystepudser ....nah....
vincent Besvaret January 27, 2004 Rapporter Besvaret January 27, 2004 Sorry ... my bad o0(hvornår lærer du at læse nikolaj)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu