Guest aj Skrevet February 16, 2004 Rapporter Skrevet February 16, 2004 Nogen der kan anbefale et godt center i Malmö? Jeg er ikke meget for de der poppede Form og Fitness-steder. Jeg er mere ude efter et sted med masser af frie vægte, hvor folk kommer for at træne -- ikke blive set.
Guest aj Besvaret February 16, 2004 Rapporter Besvaret February 16, 2004 Nogen der kan anbefale et godt center i Malmö? Jeg er ikke meget for de der poppede Form og Fitness-steder. Jeg er mere ude efter et sted med masser af frie vægte, hvor folk kommer for at træne -- ikke blive set.
vincent Besvaret February 16, 2004 Rapporter Besvaret February 16, 2004 Hvad med Kockum fritid? Jeg har ikke været dernede, men deres fasciliteter skulle være aldeles udemærkede.
Miriam Besvaret February 16, 2004 Rapporter Besvaret February 16, 2004 Jeg træner nede i Aqvakul, de har træningscenter nede i kælderen. Det er mest pensionister, ihvertfald om morgen når jeg træner, men de har alt i maskiner og jeg syntes det er ok. (Men det er mest maskiner)
Guest spiff Besvaret February 16, 2004 Rapporter Besvaret February 16, 2004 Jeg var selv nede i Ak-va-kul og kigge da jeg flyttede over. Gik hurtigt igen - Der var så vidt jeg kunne se udelukkende Nautilus maskiner (de er forøvrigt meget populære herovre). Jeg træner selv hos MAI i stadionområdet. Det er ikke specielt godt, men de har lidt løse vægt og det var de bedste jeg kunne finde i området. Prøv evt. en Friskis & Svettis. Lidt poppet, men den på Önn er ok veludrustet mht. løse vægte.
Guest aj Besvaret April 17, 2004 Rapporter Besvaret April 17, 2004 Har været rundt at besøge en pæn sjat af centre. Her er mine indtryk: Kockum fritid er ok, men jeg tøver ikke et sekundt med at fravælge dem, når de holder lukket i weekenden 4 måneder om året. Nautilus er heller ikke min kop te (trænede det i 1½ i DK). Det er glimrende hvis man har været skadet eller f.eks. har svage led. Men er man kommet for at 'bygge', skal man nok sige efter frie vægte. Til de, der er interesserede, er her en samlet oversigt over Malmös centre: http://gulasidorna.eniro.se/query?what=yp&dir_area=Malmö&heading_exact=Gym%2C%20motion&match_comp=&match_street=&district_name=&advance d= Så snart jeg har haft prøvetræninger, finder jeg ud af hvilket af de to nedenstående jeg melder mig ind i. Kan næsten ikke vente med at komme igang igen! :-) Athletic Center: http://www.athleticcenter.se/athleticcenter.htm Nok det mest hardcore af centrene jeg har set. Er man ude efter et decideret bodybuilding-center, er dette et godt bud. Friskis Och Svettis (Parkmöllan): http://www.friskissvettis.org/malmo/ Fordi de har Malmös arealmæssigt største vægtræningscenter. Ser ganske fornuftigt ud, og så trækker det jo også med alle de andre tilbud de har samme sted.
Guest ***** Besvaret April 18, 2004 Rapporter Besvaret April 18, 2004 Hej AJ. Friskis og svettis på Ön er også ganske ok. Ved ikke helt med den på Parkmöllan, den ligger tættere på mig, men er nu faldet godt til på Ön. Jeg kan i hvertfald anbefale den på Ön, det sikkert!
Toft Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Er der nogen der pt har erfaring med Kockum? Har tænkt mig at starte der, da 1950 sek/år er en ok pris, og man kan parkere lige ved siden af centeret. Jeg skal hovedsageligt kun træne om formiddagen, og det betyder minor at de har lukket i weekenden i sommerperioden. Det eneste lille minus jeg lige kan se, er at de først åbner centeret kl 9.00 - det er fanme minimum to timer for sent at åbne for et fitness center Men ville da godt lige høre om der er nogen der evt synes at det er et ok sted? Jeg er ikke specielt sart med fitness centre, så hvis noget andet kan anbefales så er det også fint. Altså jeg er ikke interesseret i "det rigtige sted" osv, bare et sted hvor deres udstyr er i orden. Er ej heller interesseret i steder hvor det kun drejer sig om at løfte sig større. Jeg har en helvedes masse problemer med stængerne efter en del fodbold skader, så efterhånden kan jeg ikke løbe mere uden smerter - så er blevet henvist til også at træne med maskiner, i stedet for kun at løbe. Så derfor skal det ikke være så fancy et sted, hvis dem med fitness center erfaring forstår? :)
alex Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Er der nogen der pt har erfaring med Kockum? Har tænkt mig at starte der, da 1950 sek/år er en ok pris, og man kan parkere lige ved siden af centeret. Jeg skal hovedsageligt kun træne om formiddagen, og det betyder minor at de har lukket i weekenden i sommerperioden. Det eneste lille minus jeg lige kan se, er at de først åbner centeret kl 9.00 - det er fanme minimum to timer for sent at åbne for et fitness center Men ville da godt lige høre om der er nogen der evt synes at det er et ok sted? Jeg er ikke specielt sart med fitness centre, så hvis noget andet kan anbefales så er det også fint. Altså jeg er ikke interesseret i "det rigtige sted" osv, bare et sted hvor deres udstyr er i orden. Er ej heller interesseret i steder hvor det kun drejer sig om at løfte sig større. Jeg har en helvedes masse problemer med stængerne efter en del fodbold skader, så efterhånden kan jeg ikke løbe mere uden smerter - så er blevet henvist til også at træne med maskiner, i stedet for kun at løbe. Så derfor skal det ikke være så fancy et sted, hvis dem med fitness center erfaring forstår? :) Hi Toft, Er du sikker på at Kochum først åbner kl 09:00 ? Vi plejer at køre forbi omkring 07:00 - lige før 07:00 står der en kødrand af mennesker foran indgangen - 07:15 plejer der at stå folk og ro/steppe deroppe... Mvh Alex
Persson Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 http://www.kockumfritid.se/ I har begge ret mht åbningstider
SanneJ Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 I Malmø har jeg kun prøvet Atletic center, da det var det billigste alternativ jeg kunne finde sidste vinter. Jeg brugte det godt nok kun til konditionstræning, men hold da op for et sted! Hvis man er til et hard-core kropsbygger sted (med technomusik), så er det her man skal gå hen :o Til gengæld var der altid ledigt på de ellers ganske få løbebånd. Men der så da til gengæld ud til at være masser af frie vægte... Men altså, jeg ved godt de fleste i Malmø ikke gider tage til Lund (forståeligt nok), men Gerdahallen er næsten det værd! Der er alt! -og tennisbaner! Og de åbner kl. 7 :th2: Af maskiner findes udover Nautilus både nordic gym og techno gym og selvfølgelig masser af frie vægte! :) -Og de der store bolde til stabilitetstræningen og balancebrædder til folk med knæproblemer ;) Men jeg har jo allerede anbefalet dette sted i en anden tråd, og det er jo ikke Malmø, sååå... Men ift. hvad jeg ellers har oplevet (i DK) er personalet her efter min mening meget kompetente og der er altid fri adgang til instruktører, som gerne vil lægge diverse programmer for en. Derudover er der også flere fysioterapeuter ansat, som også er kanon! Nå, men om ikke andet kan folk i Lund måske bruge dette indlæg til noget...
HenrikP Besvaret May 13, 2006 Rapporter Besvaret May 13, 2006 Hmm meget godt med alt det omkring Malmø.. Nogle der har gode erfaringer med centre omkring Helsingborg? Træner stadigvæk i mit lokale på Sjælland, men ville egentligt være ok at finde noget ordentligt her. /Henrik
Steensommer Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Nogle der har erfaring med Sats i Sverige (Malmø eller andre steder). Jeg kan se på Sats.se at de også har spinning, hvilket jeg er tosset med. Nogle der kan anbefale deres spinninginstruktører i Malmø? Sats er godt fordi de har børnepasning og man kan træne både i Sverige, Danmark og Norge, når man har det rette medlemskort (hvilket er noget jeg har brug for, da jeg kommer i hele skandinavien).
koustrup Besvaret June 13, 2007 Rapporter Besvaret June 13, 2007 Jeg har faktisk være ved at skrive en "anmeldelse" af SATS i Malmø, men har desværre ikke haft tid endnu. Kort vil jeg dog sige at jeg er MEGET positiv overrasket, efter at have haft prøve time et par forskellige steder, var jeg ikke i tvivel om at jeg gerne ville give lidt ekstra pr. mdr. for sats. Stedet er ikke så stort, men stor nok - og med alle muligheder (dog ikke hvis du er en af de store BB)! Servicen havde jeg hørt meget dårligt om, men jeg oplevede det stik modsatte! Jeg har mødt mange andre dansker deroppe, så tror de er af samme opfattelse! Dog vil jeg nævne, at jeg tror det er en smagssag hvad man kan li af center! Og nej, der er faktisk ikke kun diskok-pumper ;-) Tag en prøve time!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu