Guest kikkomania Skrevet February 27, 2004 Rapporter Skrevet February 27, 2004 Hejsa allesammen. Har kikket lidt i de gamle indlæg vedr. malmø og mobil men det jo være tiderne er skiftet. Jeg har orange idag og når jeg besøger min ven i svågerstorp er jeg på orange's net i DK. dvs. opkaldet tæller som om jeg var i Dkk. Dog dækker de ikke ved st. knut. hvor jeg flytter ind til maj. Ved I noget om nogle Dk selskaber der dækker inde i centrum af malmø?
Guest kikkomania Besvaret February 27, 2004 Rapporter Besvaret February 27, 2004 Hejsa allesammen. Har kikket lidt i de gamle indlæg vedr. malmø og mobil men det jo være tiderne er skiftet. Jeg har orange idag og når jeg besøger min ven i svågerstorp er jeg på orange's net i DK. dvs. opkaldet tæller som om jeg var i Dkk. Dog dækker de ikke ved st. knut. hvor jeg flytter ind til maj. Ved I noget om nogle Dk selskaber der dækker inde i centrum af malmø?
Gio Besvaret February 27, 2004 Rapporter Besvaret February 27, 2004 Hej Kikko... Det skal du ikke regne med der er nogle der gør. Det ville jo være temmelig konkurrenceforvridende. Løsningen er to simkort og en dual-sim bagside til din telefon. Så må du skifte alt efter hvor du befinder dig. Jeg har foreslået Sonofon at oprette et "Öresunds-abonnement", som, med de rette roaming-aftaler, ville kunne give os i regionen billigere mobiltelefoni. Men det er jo ønsketænkning at de gider tage sig af det i sidste ende. :-/
Guest kasper Besvaret February 27, 2004 Rapporter Besvaret February 27, 2004 I Limhamn går det fint med Sonofon
Gio Besvaret February 27, 2004 Rapporter Besvaret February 27, 2004 Kasper: Det er jo lis´som heller ikke inde i centrum af Malmö
Guest kim Besvaret March 1, 2004 Rapporter Besvaret March 1, 2004 Alternativt kunne du prøve med et montere en ekstern antenne på din mobiltelefon, som man normalt gør på et håndfrit sæt i bilen. Denne antenne kan du evt. montere udendørs i retning mod DK. Jeg ved ikke hvor du kan købe den henne, men prøv i en butik som sælger mobiltelefon tilbehør eller hos www.kjell.com. God fornøjelse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu