Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg er blevet spurgt om det kunne have nogen interesse for os danskere herover, at købe vare hos Aarstiderne og få dem leveret hjem til på ens adresse, og tænkte at det nok ville være letteste at finde ud af det ved at spørge herinde. Til dem som ikke kender Arstiderne, kig på deres site aarstiderne.com

Besvaret

Hej Jeg er blevet spurgt om det kunne have nogen interesse for os danskere herover, at købe vare hos Aarstiderne og få dem leveret hjem til på ens adresse, og tænkte at det nok ville være letteste at finde ud af det ved at spørge herinde. Til dem som ikke kender Arstiderne, kig på deres site aarstiderne.com

Besvaret

Jotak! Har faktisk haft undersøgt sagen. Men for et par måneder siden kunne Aarstiderne ikke levere i Malmö. Hvis det ændrer sig, er der en sikker kunde her!

Besvaret

Hej Thomas Det er på foranledning af dem jeg undersøger det, så det bliver en realitet fra omkring maj vil jeg tro, hvis interessen er der. Har selv brugt dem da vi boede i Kbh., og glæder mig til at gøre det igen.

Besvaret

Planenen hedder bare Malmö til at starte med, men kommer der et område med mange henvendelser, så er de meget åbne tror jeg, så få 10 naboer med, så er jeg sikker på at de køre ud til jer :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...