Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, Jeg står for at skulle købe nogle skistøvler og skal bare høre. Hvor køber man dem bedst og billigst (altså en hvis form for kvalitet dog) i Malmö. Har set, der er nogle ok hos Stadium. mvh, Christian

Besvaret

Hejsa, Jeg står for at skulle købe nogle skistøvler og skal bare høre. Hvor køber man dem bedst og billigst (altså en hvis form for kvalitet dog) i Malmö. Har set, der er nogle ok hos Stadium. mvh, Christian

• 5 months later...
Besvaret

det beste er at søge dem på nettet eller købe dem på isaberg her kan du også købe lidt brugte.

Guest hillblillywilly
Besvaret

Ikke rigitg sæson endnu, men jeg husker at der plejer at komme kæmpe store skiudsalg rundt omkring i malmö. Fælg med i reklamer osv. Bedste tid er selvfølgelig lige når sæsonen slutter, men har også set de stadig sælger sidste års modeller her i Oct-nov.

Besvaret

Købte sidste år i Stadium. Det var en model som lige var udgået og var derfor billigere men stadig perfekt. Det sjove/mærklige var at jeg så gik i en anden Stadium ca 10km derfra fordi det lige var nemmere den dag. Der kunne jeg så yderligere spare en masse penge (ca.750.-DKR) på de SAMME varer (købte også ski og stave) Så selvom det er samme butik, så hver opmærksom på at det ikke altid er samme priser på det som bliver sat ned.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...