Admin Skrevet March 26, 2002 Rapporter Skrevet March 26, 2002 Jeg synes det er lidt belastende at så mange (?) skriver anonymt.Hvis man ikke vil bruge sit navn kan kan vel bare finde et synonym.Det ville være rart at kunne se hvem der skriver hvad.
Admin Besvaret March 26, 2002 Forfatter Rapporter Besvaret March 26, 2002 Jeg synes det er lidt belastende at så mange (?) skriver anonymt.Hvis man ikke vil bruge sit navn kan kan vel bare finde et synonym.Det ville være rart at kunne se hvem der skriver hvad.
Guest thomas Besvaret March 26, 2002 Rapporter Besvaret March 26, 2002 Slet dog de anonyme indlæg som du lyster, det er også en torn i øjet på os andre.
Admin Besvaret March 27, 2002 Forfatter Rapporter Besvaret March 27, 2002 Nej,jeg går ikke ind for censur. Hvis man absolut vil være anonym, så må man det, men det betyder ikke at jeg bryder mig om det.
Guest anonym Besvaret September 4, 2002 Rapporter Besvaret September 4, 2002 Hehe, ja i Sverige er det faktisk muligt at skrive anonyme indlæg i aviser/under synonym *uden* at avisen kender til ens adresse og navn. Det er dog ikke muligt i Danmark, hvor man kun kan skrive et anonymt indlæg (i en avis), såfremt avisen kender personen. Men hvorfor ikke? Hvis det gør at flere deltager i debatten, så ok med mig - sålænge det ikke nærmer sig tilsvining og person hetz.
ulmus Besvaret September 4, 2002 Rapporter Besvaret September 4, 2002 Det kan man selvfølgelig også her i Øresunds- debatten, men det er ret irriterende, når flere personer kalder sig "anonym" - man kan jo ikke se, om det er den samme der skriver og svarer sig selv. Hvorfor ikke bare bruge et eller andet tilfældigt navn eller mærke. Uanset om man skriver anonym, navn eller et opdigtet navn er man jo anonym, da ingen kender ens rigtige navn og adresse, men det gør det lidt nemmere at følge debatten. Jeg personlig synes også det er hyggeligt, når man støder på et navn, der tidligere har haft indlæg. Så tænker man: "Nå, er du der, du er med igen, fint." Altså anvend ikke betegnelsen Anonym, please!
Admin Besvaret September 4, 2002 Forfatter Rapporter Besvaret September 4, 2002 Ja man bliver hurtigt træt af at skrive læserbreve når man derefter får breve fra alle mulige "weirdos", men nu er det jo ikke sådan at vi her på boardet spørger om navn,adresse,fødselsdato og skostørelse. Et navn eller at alias der skelner folk fra hinanden ville blive påskønnet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu