Guest nikolaj Skrevet April 28, 2004 Rapporter Skrevet April 28, 2004 Da jeg hørte den dersens nye sang med Johnny Delux (drømmer jeg) tænkte jeg bare: "ok den her sang er med til at fremme integrationsprocessen ved at nedbryde sprogbarriererne mellem danmark og sverige - topdollar!". Så besøgte jeg hans hjemmeside og fandt ud af at hende han synger sammen med (Anna Nordell) er en typisk svensk pige (i mænds øjne) *wink wink*... Tjek forresten gæstebogen på Anna Nordells site (der er danskere der direkte siger at det er HENDES skyld de nu tager et smut til Malmø!!) Men hvem har reelt set VIRKELIG gjort noget for at fremme integrationen i Öresundsregionen i 2003? Giv jeres 5€-mening I mine øjne, den danske og svenske regering for endelig langt om længe at få den nye skatteaftale på plads... Hvad synes i? - for 2004 vil jeg indstille Johnny Delux og Anna Nordell hehehe ...
Guest nikolaj Besvaret April 28, 2004 Rapporter Besvaret April 28, 2004 Da jeg hørte den dersens nye sang med Johnny Delux (drømmer jeg) tænkte jeg bare: "ok den her sang er med til at fremme integrationsprocessen ved at nedbryde sprogbarriererne mellem danmark og sverige - topdollar!". Så besøgte jeg hans hjemmeside og fandt ud af at hende han synger sammen med (Anna Nordell) er en typisk svensk pige (i mænds øjne) *wink wink*... Tjek forresten gæstebogen på Anna Nordells site (der er danskere der direkte siger at det er HENDES skyld de nu tager et smut til Malmø!!) Men hvem har reelt set VIRKELIG gjort noget for at fremme integrationen i Öresundsregionen i 2003? Giv jeres 5€-mening I mine øjne, den danske og svenske regering for endelig langt om længe at få den nye skatteaftale på plads... Hvad synes i? - for 2004 vil jeg indstille Johnny Delux og Anna Nordell hehehe ...
Guest palle Besvaret April 28, 2004 Rapporter Besvaret April 28, 2004 "Giv jeres 5€-mening I mine øjne, den danske og svenske regering for endelig langt om længe at få den nye skatteaftale på plads... Hvad synes i? " Taler du i kode ??? Hvad mener du ? Og, har du et link til hendes side.... Min mening... lænk Johnny Deluxe til en af pillerne på Øresundsbroen.... Gerne helt nede ved bunden.... Sjældent har jeg hørt så dårligt musik !! Citat fra den lortesang "du er min Rachel, jeg er din Ross" Det lort er kun overgået af Micheal Learns To Rock....Fra "The Actor" Citat "I am not an actor, I am not a star.... I don't even have my own car" JONNHY DELUXE PÅ BUNDEN AF ØRESUND, TAK !!!
Guest nikolaj Besvaret April 28, 2004 Rapporter Besvaret April 28, 2004 Hehe Palle, jeg spurgte nu ikke om din mening til Johnny Delux, men derimod hvem der i Jeres øjne har været med til at fremme integrationsprocessen. Link til hende den svenske sild: http://www.annanordell.com Prøv at læse indlægget igen ... "Men hvem har reelt set VIRKELIG gjort noget for at fremme integrationen i Öresundsregionen i 2003?"
Guest palle Besvaret April 28, 2004 Rapporter Besvaret April 28, 2004 Tja... ihvertfald ikke skattemyndighederne, for deres komplet uoverskuelige regler og "logiske" tænkning... med mindre man er revisor, selvfølgelig ;o) .... Ellers holder jeg på Nikolaj Vincent....for hans forsøg på at få os andre til at forstå de logiske regler fra skattemyndighederne ... hehe Af andre man kunne nævne for IKKE at fremme integrationen..... Øresundsbroen A/S... Se andetsteds hvorfor ....
Guest nikolaj Besvaret April 28, 2004 Rapporter Besvaret April 28, 2004 Haha ... det må være årets øresundstorsk Öresundsbrokonsortiet weeehuu
Persson Besvaret April 28, 2004 Rapporter Besvaret April 28, 2004 Jeg vil nu gerne nominere postkontoret på hemköp nede ved trianglen. Deres gennemførte mangel på vilje til at udlevere en rekommanderet pakke pga manglende svensk ID - samt totale og fuldstændige afvisning af at godtage et dansk pas som ID - fordi: ... trommehvirvel.... Danmark jo som bekendt ikke er med i EU det kan satme lære de dumme danskere at blive væk fra respektable EU lande....
dan Besvaret April 30, 2004 Rapporter Besvaret April 30, 2004 Kedelig kost - hende svenskersilden... NOT... Jeg vil gerne give mit bud - på naboerne her i Sverige. De hjælper i hoved og røv, skaffer telefonnumre, kender en der kender en, kommer med hjemmebag i tide og utide og køber vores bajsere til en lille bitte :-) overpris... Og så tømmer de postkassen og ser efter ens hus når man er på arbejde eller weekend "hjemme" i Dannevang...
Guest kim Besvaret April 30, 2004 Rapporter Besvaret April 30, 2004 Til Dan, Sådan nogle naboer har jeg også. Jeg deler i øvrigt også dit synspunkt om "svenskersilden".
Admin Besvaret April 30, 2004 Rapporter Besvaret April 30, 2004 Hvor er du altid glad og positiv,Palle :-) Du må lænke Johnny til hvad du vil, bare du lænker Anna til min seng.
Guest thomas Besvaret May 2, 2004 Rapporter Besvaret May 2, 2004 persson-> nej en skæg historie - jeg sidder bogstaveligt talt og klukker..!!!
Guest ronni Besvaret May 3, 2004 Rapporter Besvaret May 3, 2004 Jeg har også været ude for at personalet i ICA i Center Syd var meget tvivlende overfor om Danmark nu også var med i EU. Kvinden stod med mit ...EU-kørekort... i hånden, kiggede på det og spurgte mig om Danmark var med i EU! Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle svare, men det lykkedes mig da at få mit medlemskort
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu