Jump to content

Postanmeldelse

Recommended Posts

Skrevet

Jeg Flytter til Limhamn i næste uge.....Jeg sender flyttekort til alle i DK, men skal jeg indberette noget til det svenske postvæsen.....? Hvis ja....Har Du/I et link? Hilsen Peter K

Besvaret

Jeg Flytter til Limhamn i næste uge.....Jeg sender flyttekort til alle i DK, men skal jeg indberette noget til det svenske postvæsen.....? Hvis ja....Har Du/I et link? Hilsen Peter K

• 2 weeks later...
Guest goggeloj
Besvaret

Heh....mon ikke man skal kontakte det svenske postvæsen for at få ens breve videresendt til den nye adresse ligesom, man gør det i DK?? Anyway her er linket, så du kan melde din adresseændring online til posten http://www.adressandring.se/index.htm. Der er 2 ydelser, hvorpå den ene er gratis. Dvs. ingen videreforsendelser af dine post fra den gl. adresse. Den anden koster et par hundrede kr., hvorpå posten videresender din post til dig op til et helt år. Når det er gjort får du tilsendt mange eksemplarer af din indtastning, hvorpå du skal bekræfte, at du flytter til den pågældende adresse. De mange papirer er til dig, posten i Sverige samt skattemyndigheden.

Besvaret

Hvorfor skulle man dog fortælle det svenske postvæsen, at man flytter fra Danmark. Det er de da revnende ligeglade med. Det er det DANSKE postvæsen, der skal have meddelelsen, så man derfra kan sende brevene til den nye svenske adresse, hvorpå det svenske postvæsen selvfølgelig afleverer brevene på den nye adresse.

Guest goggeloj
Besvaret

Hehee...Når der ligefrem ikke står, hvorfra man flytter fra...så kan der fremkomme mange svar...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...