Guest katrine Skrevet May 21, 2004 Rapporter Skrevet May 21, 2004 Jeg har på Malmø kommunes hjemmeside forsøgt at finde tlfnr. og adresse på skattemyndigheden hvor jeg skal aflevere mit internordiske flyttebevis for at få et personnr., men uden held. Er der nogen som kan fortælle mig hvor det foregår (adresse + evt tlfnr), kan det ske pr brev eller er jeg nød til at dukke op personligt?
Guest katrine Besvaret May 21, 2004 Rapporter Besvaret May 21, 2004 Jeg har på Malmø kommunes hjemmeside forsøgt at finde tlfnr. og adresse på skattemyndigheden hvor jeg skal aflevere mit internordiske flyttebevis for at få et personnr., men uden held. Er der nogen som kan fortælle mig hvor det foregår (adresse + evt tlfnr), kan det ske pr brev eller er jeg nød til at dukke op personligt?
Guest toft Besvaret May 21, 2004 Rapporter Besvaret May 21, 2004 Skatmyndigheten ligger på Kungsgatan 15. Læs evt: http://www.sunddebat.com/discus/messages/183/319.html
Gio Besvaret May 22, 2004 Rapporter Besvaret May 22, 2004 Og så kan jeg tilføje, at det skal ske ved personligt fremmøde. De skal se giraffen...og muligvis også have den til at legitimere sig med pas/kørekort e.l.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu