Guest velo Skrevet June 16, 2004 Rapporter Skrevet June 16, 2004 Hej alle Imorgen torsdag skal jeg endnu en gang til Malmø for at kigge på lejlighed. Udfra hvad jeg kan læse her på debatten lader det til at største delen bor i Limnham, da jeg selv er et ungt menneske med ønske om at bo super centralt har det hovedsagligt været lejligheder i City jeg har kigget på. Hvad jeg kan se på krakén ser det ikke ud til at være synderligt besværligt at finde broen fra City men hvor tæt er trafikken om morgen fra City kontra Limnham hvor meget tillægstid skal jeg lægge til. Er der andre herinde fra der bor i City, jeg tænker Slussen, Trianglen osv. i samme dur? Derudover syntes jeg at det er et kanont forum og jeg flytter til Malmø i Aug. og jeg glæder mig som et lille barn..... og ikke kun pga. en bil som er billig God EM feber
Guest velo Besvaret June 16, 2004 Rapporter Besvaret June 16, 2004 Hej alle Imorgen torsdag skal jeg endnu en gang til Malmø for at kigge på lejlighed. Udfra hvad jeg kan læse her på debatten lader det til at største delen bor i Limnham, da jeg selv er et ungt menneske med ønske om at bo super centralt har det hovedsagligt været lejligheder i City jeg har kigget på. Hvad jeg kan se på krakén ser det ikke ud til at være synderligt besværligt at finde broen fra City men hvor tæt er trafikken om morgen fra City kontra Limnham hvor meget tillægstid skal jeg lægge til. Er der andre herinde fra der bor i City, jeg tænker Slussen, Trianglen osv. i samme dur? Derudover syntes jeg at det er et kanont forum og jeg flytter til Malmø i Aug. og jeg glæder mig som et lille barn..... og ikke kun pga. en bil som er billig God EM feber
Guest jesper08 Besvaret June 16, 2004 Rapporter Besvaret June 16, 2004 Jeg bor i nærheden af värnhems torget, jeg skal om morgen blot holde til højre een gang på turen til broen. Det tager mig 15 min. til første frakørsel i DK, afkørsel kastrup. Der er ikke rigtig noget trafik om morgen her.
Persson Besvaret June 16, 2004 Rapporter Besvaret June 16, 2004 Det tager ca 6-8 min fra trianglen til broen - og har man prøvet København, er det lidt svært at få øje på reel trafik i Malmö. hey sejt, jeg bor centralt .. så må jeg også være ung .....
Guest ronni Besvaret June 17, 2004 Rapporter Besvaret June 17, 2004 Ja, morgentrafik er ikke noget man behøver bekymre sig om i Malmø - hvis der er køer er de som regel ikke længere end at man altid kan se starten/enden på dem.
Guest thomas Besvaret June 17, 2004 Rapporter Besvaret June 17, 2004 Velo: Hej vi er da en del Danskere der bor herinde ved Slussen, det er bare ikke alle der er på Scanianet. I min blok her er der vel Danskere i stortset alle opgangene. Havde boet her i et år, før min kæreste møder en gut i opgangen der hedder Ole , han her boet her længe. Har da mødt en del heromkring, også hos bageren om morgenen :-) Slussen er ikke noget tosset sted at bo, de renoverer Öst Stan ret meget, og vi kan allerede se gadebilledet ændre sig. Og så er det 15 min gang fra gågaden eller Centralen. (Eller kun 45 min kravlen hjem fra byen i en 40`hestes :-)) Priserne kravler stille og roligt op herinde også. Og så er der visse steder stadigt muligt at få parkering, det er også generelt meget vanskeligt i City, for ikke at tale om prisen. Thomas O. www.p8ball.dk // www.silverhorde.nu
olek Besvaret December 15, 2004 Rapporter Besvaret December 15, 2004 Hej Velo Har du kigget på kirseberg ? Det ligger tæt på Slussen og meget kort afstand til Central Station . v/h Ole Kjaersgaard
Guest thomas Besvaret December 15, 2004 Rapporter Besvaret December 15, 2004 Øh Ole, før du svarer på et indlæg, kig da venligst på datoen!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu