Jump to content

Jubii..

Recommended Posts

Guest lasse
Skrevet

så er jeg endelig flyttet over i min nye lejlighed på munkhättegatan jubii.. er du gal der mange ting mand skal ha´ styr på , men der jo heller ingen der siger det skal være nemt at flytte til et andet land ;).. men jeg glæder mig til at jeg falder ordentlig på plads her over.. ps: er det bare mig el! syntes man skal betale p- afgift over alt, har fået en p-bøde hi hi.. og god vind til alle.. mvh lasse..

Besvaret

så er jeg endelig flyttet over i min nye lejlighed på munkhättegatan jubii.. er du gal der mange ting mand skal ha´ styr på , men der jo heller ingen der siger det skal være nemt at flytte til et andet land ;).. men jeg glæder mig til at jeg falder ordentlig på plads her over.. ps: er det bare mig el! syntes man skal betale p- afgift over alt, har fået en p-bøde hi hi.. og god vind til alle.. mvh lasse..

Guest carspar
Besvaret

Husk at hvis der er en knap med "boende parkering" på parkometeret, så kan du henvende dig til kommunen for at få en tilladelse til reduceret takst, det er noget billigere, men jeg ved ikke om det findes i dit område. Men velkommen.

Besvaret

Velkommen! Jeg bor selv på hjørnet af Eriksfältsgatan og Munkhättegatan. Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for hjælp eller blot vil sludre.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...