Guest thomas Skrevet August 8, 2004 Rapporter Skrevet August 8, 2004 Da jeg nu flytter tilbage til Malmø, nærmere betegnet kirseberg. Vil jeg da godt lige høre om hvem der bor der ude af? Og om der overhovedet bor andre danskere derude...
Guest thomas Besvaret August 8, 2004 Rapporter Besvaret August 8, 2004 Da jeg nu flytter tilbage til Malmø, nærmere betegnet kirseberg. Vil jeg da godt lige høre om hvem der bor der ude af? Og om der overhovedet bor andre danskere derude...
Guest palle Besvaret August 8, 2004 Rapporter Besvaret August 8, 2004 René og Oyuki (mexican)... De bor lige overfor din nye lejlighed
Guest palle Besvaret August 9, 2004 Rapporter Besvaret August 9, 2004 Ja, René tager også toget hver morgen. Han er lige så træt af det, som alle os andre.
Guest helle Besvaret August 10, 2004 Rapporter Besvaret August 10, 2004 Hej! Min kæreste og jeg bor i Segevång, der er en del af Kirseberg. Vi er yderst tilfredse med området. Så lidt danskere bor der da derude - vi har forresten også en dansk genbo.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu