Jump to content

Telefon til Danmark

Recommended Posts

Besvaret

Jeps...og ganske interessant. Boksen kan også tilsluttes bredbånd "anywhere in the world", og du ringer stadig til dansk lokaltakst - hvor du end befinder dig. (Jeg venter stadig på min tilsvarende løsning fra Redspot. Den er forsinket p.g.a. tildeling af IP-range...*suk*)

Guest carspar
Besvaret

Den er meget interessant. Jeg har i en tid brugt Skype, men med svingende kvalitet. Samt hvis de firmaer jeg ringer til, har en VoiceResponce maksine, så kan jeg ikke taste mig igennem, da der ikke er tonesignalering?? Er der nogen der kender løsningen til Skype på dette, da jeg har spurgt dem men ikke fået nogen svar.

Guest christian
Besvaret

troede ikke man kunne bruge skype til at ringe til andre fastnettlf.?

Guest carspar
Besvaret

Jo men så betaler jeg. Jeg har opladet den med 10 Euro, og har 8,89 Euro tilbage, og de rækker temmelig længe. Jeg bruger disse penge til at ringe til fastnet og mobiler på sprcielt til Danmark. Det er forholdsmæssigt billigt men at ringe til en mobil her i sverige er for dyrt på Skype, spørg mig ikke hvorfor! Men du tankt lidt op først (kreditkort)

Besvaret

Carsten: Brug den her: http://www.therisenrealm.com/dtmf_dialpad.html Programmet genererer DTMF-toner igennem dit lydkorts udgang - og altså også ud på din Skype-forbindelse. Du skal "bare" huske at vælge wave-out som source istedet for din mic, når du skal bruge den. Men det er et simpelt hurtigt skift, når du har windows-mixeren fremme. Så kan du bibbe dig igennem Voice-response´s o.m.a. Have fun happy.gif

Besvaret

Lige nøjagtig Telefin har netop solgt halvdelen af deres aktiver til Dating.dk: "Viborg-firmaet Freeway, der står bag dating-tjenesten Dating.dk, går ind på markedet for bredbåndstelefoni og forventer op mod 10.000 kunder inden årets udgang. Freeway har købt halvdelen af det lille Viborg-firma Telefin, der for 20 kroner om måneden tilbyder kunder at ringe billigt med deres traditionelle fastnettelefon." http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24782

Guest carspar
Besvaret

Tak Gio, det løser sikkert mit problem. Det ser også ud til at jeg stadig skal bruge Skype da: Tele2's talk2net kun kan oprettes hvis man bor i Danmark!!!!!!!! Telefin kan kun oprettes hvis man har et Dankort!!!!!!! Jeg har ikke længere Dankort, da jeg bor i Sverige og har et internationalt Visakort, og jeg handler heller ikke i Fields, da adskillege forretninger med Bilka i spidsen kun tager imod dankort!!!!!!!! Jeg handler nu faktisk udelukkende i sverige grundet dette Dankorthysteri. Men det er en anden pendlersag. Men tele2 går igang på mandag med deres talk2net og først der ved man rigtigt hvad der skal ske. Jeg kan selvfølgelig oprette det i navnet på et familemedlem, men er generelt modstander af dette snyd, så Skype er fint indtil noget andet sker. Hvis der er andre der har nyt om dette må de gerne bruge denne link.

Besvaret

Carsten...du kunne jo også tage et kig på http://www.redspot.info/page.aspx?ID=a6dc6935-7679-4189-a37e-2e9760fe7eca Det er det jeg har bestilt. Og det gik fint selvom jeg bor her i SE. Dog betalte jeg (så vidt jeg husker) med mit danske VISA/Dankort. Men...er ikke helt sikker. Det er efterhånden en del tid siden jeg bestilte. De er først begyndt at kunne levere nu, grundet problemer med tildeling af deres IP-ranges/puljer. Så snart jeg har fået det testet af, så skal jeg nok smide en gennemgang herinde. Mener jeg lavede en tråd om dette specifikt for noget tid siden.

Guest carspar
Besvaret

Tak Gio, vi kunne måske lave en tråd der udelukkende har med telefoni og internet at gøre. Fordi at der lige nu rører sig meget på IP Telefoniområdet, men også fordi der er mange her der er interesseret i hvad kan de få og hvorhenne. Men jeg ved ikke om det er godt eller ej.

Guest carspar
Besvaret

Ups Gio, jeg var uopmærksom et øjeblik. Denne debat er jo en stor sag og der er mange tråde, så mange at jeg glemmer dem jeg selv starter.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...