Guest lars Skrevet August 25, 2004 Rapporter Skrevet August 25, 2004 Hej Jeg er en fyr der er "gift" med en anden fyr, og vi overvejer kraftigt at flytte fra Kbh til Malmø. Er der nogen der ved noget om hvordan accepten er sådan helt generelt i Malmø over for bøsser? Er det ligesom i Kbh? Lars
Guest lars Besvaret August 25, 2004 Rapporter Besvaret August 25, 2004 Hej Jeg er en fyr der er "gift" med en anden fyr, og vi overvejer kraftigt at flytte fra Kbh til Malmø. Er der nogen der ved noget om hvordan accepten er sådan helt generelt i Malmø over for bøsser? Er det ligesom i Kbh? Lars
Guest jesper08 Besvaret August 25, 2004 Rapporter Besvaret August 25, 2004 Kommer du/I ikke herover hvis den er som i kbh da? Eller kommer du/I hvis den er som kbh? Jeg har set flere bøsser hænge fra vejtræerne på vej ind til byen... Lidt åbent naivt spørgsmål ikke sandt? Kom herover og sid på lilletorg en aften i weekenden, det tror jeg er bedre:-)
Guest lars Besvaret August 25, 2004 Rapporter Besvaret August 25, 2004 Jeg håber da ikke at jeg var alt for naiv i mit spørgsmål :-) Bylivet i Malmø er jo enormt hyggeligt, men det var egentlig mere for at få en ide om hvordan det er på villavejene. (Vi har ret gode erfaringer i kbh.) Jeg har i øvrigt ikke fundet noget der er lige så hyggeligt i kbh som Lilletorg :-)
Gio Besvaret August 25, 2004 Rapporter Besvaret August 25, 2004 Min opfattelse af Malmö-svenskerne og disses forhold til homoseksuelle er ganske positivt. Der er jo også et gå-i-byen-stede á la Pan her i byen - og det skulle vist være et ret velbesøgt sted. Også af hetero´er, præcis som på den danske pendant. (...kan dog ikke huske hvad det hedder - og om der egentlig er flere lignende steder) Så jeg er overbevist om i roligt kan komme herover.
Guest sanni Besvaret August 26, 2004 Rapporter Besvaret August 26, 2004 Hej Lars, mit umiddelbare indtryk er, at Malmøboerne er ligeså kosmopolitiske som københavnerne er. Jeg er lesbisk, og min kæreste og jeg har boet i Malmø i lidt mere end et år nu. Vi blev godt modtaget af danskerne såvel som svenskerne - har ingen negative oplevelser haft! Selvom jeg er af den overbevisning af bøsser måske ofte kan blive mødt med lidt mere modstand end lesbiske, vil jeg sige, at I sagtens kan flytte herover. Malmø scorer højt på mit private homo-indeks!! ;)
Guest martin Besvaret August 31, 2004 Rapporter Besvaret August 31, 2004 Hej Lars, Jeg er selv gift og har boet i Sverige i 2 år - ingen probs overhovedet. Svenskerne er ligesom Danskerne meget tolerante og interesserede. Så kom du blot til skønne Malmö. /Martin
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu