Guest ralf Skrevet September 15, 2004 Rapporter Skrevet September 15, 2004 Er der nogen, som kender en svensk vvs'er, som er frisk på lidt sort arbejde. Jeg har ringet rundt til stort set samtlige vvs-firmaer i Malmø og omegn, og alle steder er der en ventetid på 1½ til 3 måneder. Ralf
Guest ralf Besvaret September 15, 2004 Rapporter Besvaret September 15, 2004 Er der nogen, som kender en svensk vvs'er, som er frisk på lidt sort arbejde. Jeg har ringet rundt til stort set samtlige vvs-firmaer i Malmø og omegn, og alle steder er der en ventetid på 1½ til 3 måneder. Ralf
dan Besvaret September 28, 2004 Rapporter Besvaret September 28, 2004 Jeg har benyttet en fyr men han bor herude i vollsjö. Du kan jo ringe til ham og høre ham. Han hedder Per's rör og smide tlf. 0702690224.
Guest palle Besvaret September 29, 2004 Rapporter Besvaret September 29, 2004 Hvis du bor i en HSB ejendom, så udfører de en hel del gratis. Jeg fik f.eks. tilsluttet min opvaskemaskine, helt uden omkostninger
Guest ralf Besvaret September 29, 2004 Rapporter Besvaret September 29, 2004 Jeg fik fat i en VVS'er, som havde tid. Men om et par måneder, får jeg igen brug for en VVS'er, så måske jeg skulle prøve ham fra Vollsjö. Tak for nummeret. Jeg bor i en Riksbyggen ejendom, og de henviser til Rörtjenesten.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu