Jump to content

Kan nogen hjælpe mig og min søn

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen. Alle tiders hjemmeside, jeg er flyttet til malmø her for en lille månede siden med min søn. Så jer der har boet her et stykke tid vil jeg jeg lige spørge om der ikke er nogen forlystelses parker eller andre steder hvor der er underholdning for børn, som f.eks tivoli, dyrepark osv. Jeg håber at der er nogen herinde der kan hjælpe, da min søn keder sig lidt i weekenderne. På forhånd tak.

Besvaret

Hej allesammen. Alle tiders hjemmeside, jeg er flyttet til malmø her for en lille månede siden med min søn. Så jer der har boet her et stykke tid vil jeg jeg lige spørge om der ikke er nogen forlystelses parker eller andre steder hvor der er underholdning for børn, som f.eks tivoli, dyrepark osv. Jeg håber at der er nogen herinde der kan hjælpe, da min søn keder sig lidt i weekenderne. På forhånd tak.

Besvaret

Hej Tina! Velkommen til Malmö. M.h.t. "børnesteder" kan jeg anbefale "Folkets Park" (bus 13), som nærmest kan sammenlignes med en mindre udgave af Dyrehavsbakken. Det koster ikke noget at komme ind og man kan købe et turkort. Så er der "Aq-va-kul" som er et fantastisk badeland, med mange forskellige basin'er både udendørs og indendørs. I afdelingen, der kaldes Eventyrsbadet, er der forskellige "ting", bl.a. bølger, bobler og strømme. Mine børnebørn på 6 og 9 elsker stedet.Du kan finde åbningstider o.l. på nettet. Hvis du har bil, skulle I køre til "Skånes Djurpark" ved Höör. Der kan man sagtens få en dag til at gå, med alle de spændende nordiske dyr, som los, elg, bjørn jærv o.m.a. Der er også en "Tarzan"-legeplads, som ungerne morer sig meget med. Det var sådan lige, hvad jeg kunne komme på i farten. Håber I får nogle gode oplevelser.

Besvaret

Hej Tina, Det er ikke mange uger siden min kæreste og jeg var i Tosselilla som er et sommerland i Skåne (ja, man bliver vel aldrig for gammel til den slags udskejelser happy.gif). Du kan læse meget mere om det her: http://www.tosselilla.se Et hyggeligt sted med en god stemning og et vandland jeg varmt kan anbefale selvom sæsonen desværre er ved at være slut for i år. Martin

Besvaret

Tak til jer alle, Judith Ulmus kan du ikke give mig adr. på de steder du fortæller om? Eller deres hjemmeside. Thomas. Min søn er snart 6 år:-) Martin. Tusind tak

Besvaret

Hvis du går ind på www.malmo.se under parker og strander så finder du de fleste ting i malmø! Jeg har selv en datter på 2,5 der engang imellem godt kunne bruge en legekammerat lidt yngre end hendes far;)

Besvaret

Til dem der ikke har bil, eller vil have en dag uden, kan i gå ind på www.skanetrafiken.se og se under "res med oss" og "öresund rundt". Det kan i også komme med bus på landet, for eksempel til Skånes Dyrepark. De har lavet forslag til de meste af attrationerne i hele ørestadsregionen. Med dette kan man tage ud nyde naturen, børn, og måske lidt alkohol (uden at miste sit kørekort). Flot af Skånetrafiken.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...