Jump to content

Byggeri i Hylie

Recommended Posts

Skrevet

hejsa alle Er der nogen af jer herinde som ved hvad det er de har gang i med at bygge nær svågertorp station? Synes at de konstant bygger derovre, tænker på at da jeg i sin tid flyttede herover(2år siden), var det hele næsten bare en stor mark!.

Besvaret

hejsa alle Er der nogen af jer herinde som ved hvad det er de har gang i med at bygge nær svågertorp station? Synes at de konstant bygger derovre, tænker på at da jeg i sin tid flyttede herover(2år siden), var det hele næsten bare en stor mark!.

Besvaret

Mht. Hyllie opfører NCC rækkehuse på 134 kvm i 2 plan. Lækker standard bl.a. med massiv egeparket/klinkegulv, hvidevarer i rustfrit stål, lækkert kvalitetskøkken m.v. Endvidere muligheder for masser af tilvalg. Prisen på disse huse bliver 3.550.000 SEK på trods af de kommer til at ligge lige ud til en meget befærdet vej. Indflytning d. 01.08.2005

Besvaret

Ude ved selve Svågertorp er det vel mest butikker de bygger, der er åbnet en del men der er 2-3 nye som ikke har skrevet hvad de skal blive ud over den Ilva og den Biltema som er på vej op. Dem som er åbnet er ved Jydsk, Babyland og noget andet i samme stil? Selv kunne jeg godt tænke mig de åbner en stoooooor Ica eller Konsum, det ville være rart at slippe for at starte bilen når man skal handle mellemstort ind. /Søren

Guest michaelbo
Besvaret

Kig efter noget i Vintrie, der bor vi , der sal opføres 63 parcelhuse bag det gamle Vintrie; så bor man på landet 5 km fra centrum. Vi har rådyr foran huset. happy.gif

Besvaret

Er den her tråd ikke temmelig malplaceret i "Meddelelser fra Webmaster"!? ...ja, jeg undrede mig bare. Ikke noget med sure opstød...men al´så...ikk´!

Besvaret

Citat Ulmus: "Dog vil jeg godt lige indskyde: Jeg tror, der kommer en MAX Burgerbar der ved Svågertorp." Ja, hvilket (i følge Øresundsdebattens forside) vil glæde hele 18% af folket lol.gifwink.gif

Besvaret

Miriam: Nu hedder overskriften jo "Byggeri i Hyllie". Så ja, det er det ved brandstationen jeg tænker på og forresten er ved at investere i happy.gif

Besvaret

Undskyld jeg ikke kan holde mig mere, men dine privatøkonomiske indlæg er ærligtalt meget uinteressante og irrelevante i dette forum. Må jeg i stedet henvise til "Privatøkonomi & Penge"...

Besvaret

zeni: Forstår ik hvorfor du får det dårligt over det. Jeg synes ikke det var uinteressant og kan ik se der sku være noget galt i der blir sendt en indskudt sætning som i dette tilfælde. Og hvis det virkelig er sådan et problem for dig synes jeg godt du ku holde det for dig selv. Ha en god dag !

Besvaret

Tænkte nu kun på, at det måske kunne være et interessant parameter at kende til. Så ved man da på forhånd, at der er andre danskere i omegnen samt at der er andre ligesindede der har taget positiv stilling til projektet. Sjovt at se hvor ondt folk har i røven herinde.. Troede janteloven primært hørte til i Danmark happy.gif

Besvaret

*GG* Jeg tror ikke der kan drages paraleller til Aksel Sandemose's jantelov, efter som det ikke kan påvises at der er misundelse indblandet eller nogle forsøg på at holde Martin nede. Jeg synes bare det er pudsigt, at alt skal gøres op i penge/ting, når der findes andre væsentligere ting i verden, men det kan vi jo få en laannnggg hyggesnak om, når I selvfølgelig dukker op til årets (næste) julefrokost. På gensyn fra Jante :-)

Besvaret

Jeg kunne heller ikke se janteloven blandet ind i dette.... Jeg ligeglad om folk har en bøjet 5-øre eller 10 mill i banken, det er heldigvis andet der gør personer til personligheder. Derimod er folk der kan een ting, ret kedelige.... specielt hvis de nævner det igen og igen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...