Guest lene, Skrevet November 2, 2004 Rapporter Skrevet November 2, 2004 Hej Kan nogen hjælpe mig med, hvor jeg finder den Ica Maxi der ligger nærmest broen ? Jeg plejer bare at futte til Trelleborg når jeg er kommet over broen, men jeg har en kollega der skal handle nogle bestemte varer de har i Ica Maxi, så jeg vil gerne vide hvor den nærmeste er. Kan nogen hjælpe ? Og ligger der et indkøbscenter der har åbent i weekenden - også i nærheden af broen/Malmø ? Jeg burde sikkert vide det, men som sagt ... jeg bor i Trelleborg og kører altid bare syd om Malmø. På forhånd tak og ha' en go' dag. Hilsen Lene, Trelleborg
Guest lene, Besvaret November 2, 2004 Rapporter Besvaret November 2, 2004 Hej Kan nogen hjælpe mig med, hvor jeg finder den Ica Maxi der ligger nærmest broen ? Jeg plejer bare at futte til Trelleborg når jeg er kommet over broen, men jeg har en kollega der skal handle nogle bestemte varer de har i Ica Maxi, så jeg vil gerne vide hvor den nærmeste er. Kan nogen hjælpe ? Og ligger der et indkøbscenter der har åbent i weekenden - også i nærheden af broen/Malmø ? Jeg burde sikkert vide det, men som sagt ... jeg bor i Trelleborg og kører altid bare syd om Malmø. På forhånd tak og ha' en go' dag. Hilsen Lene, Trelleborg
Guest Trine Besvaret November 2, 2004 Rapporter Besvaret November 2, 2004 Hej Lene, Jeg mener bestemt der ligger et på Ystadsvägen lige efter Indre ringvej (ind mod centrum vel at mærke). Det ligger helt ud til vejen på højre side...
Guest christian Besvaret November 2, 2004 Rapporter Besvaret November 2, 2004 Se selv her: http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=sok_butik_resultat&event=do_sok_k arta_id&butiksid=02765 Kør mod Malmö ved svågertorp afkørslen. Ved første lyskryds efter motorvejen, drej til venstre. Så ligger centeret "mobilia" på højre hånd. Derinde ligger der en ica kvantum, ved ikke om den er god nok. Mobilia har iøvrigt åbent om søndagen, men er et mindre center. Af andre centre er der burlöv, center syd, väla. De tre sidstnævnte ligger dog ikke så tæt på broen.
ulmus Besvaret November 2, 2004 Rapporter Besvaret November 2, 2004 Ja, Christian, men den ICA, der ligger i Mobilia er ikke en MAXI, der er væsentlig forskel, da MAXI handler med ALT, stort set. Jeg har netop læst om den på Ystadsvägen, men ved ikke nærmere, hvor den ligger, og ellers er den næste helt ude i Center Syd i Löddeköpinge.
Guest christian Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 Hehe, ja Ulmus, det skrev jeg jo også! "Derinde ligger der en ica kvantum, ved ikke om den er god nok" Der blev jo både spurgt om center+ica maxi. Derfor gav jeg link til ica butikker + vejledning til centeret mobilia hvori der blandt andet ligger en ica...... kvantum
Guest lene, Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 Tak for svarene. Jeg har kigget på Ica's hjemmeside og fundet alle Ica'erne i Malmø, men der står bare deres adresser og ikke om det er Maxi, Kvantum eller hvad de nu hedder. De varer jeg skal bruge er glutenfri mel, pasta osv, og det ved jeg man kan få i Maxi. men måske man kan få det andre steder også - som har åbent i weekenden. Nogen der ved noget om det ? På forhånd tak :-) Hilsen Lene
Guest sanni Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 Det er jeg 95% sikker på, at man kan få i City Gross, men City G. ligger jo heller ikke just lige klods op af broen.. Jeg skal derned i eftermiddag, så tjekker jeg lige.
Guest lene, Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 Tak Sanni. Det ville jo være smart om de havde det, for så vidt jeg ved er City Gross også nemt at komme til. Det behøver ikke ligge klods op og ned af broen - det skal bare være til at komme til, uden man skal igennem Malmø. :-) Lene, Trelleborg
Guest jesper Besvaret November 4, 2004 Rapporter Besvaret November 4, 2004 Kvantum har også alle de der glutenfri produkter :-) /Jesper
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu