Guest knud Skrevet November 3, 2004 Rapporter Skrevet November 3, 2004 Hejsa er der flere herinde som jeg der er blvet nægtet adgang til at købe en 3 telefon, bare fordi at man bor i sverige!. jeg arbejder, i dk, har bank i dk osv, men blot adr i Se, og så kan man ikke købe deres telefon, underligt ik sandt?
Guest knud Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 Hejsa er der flere herinde som jeg der er blvet nægtet adgang til at købe en 3 telefon, bare fordi at man bor i sverige!. jeg arbejder, i dk, har bank i dk osv, men blot adr i Se, og så kan man ikke købe deres telefon, underligt ik sandt?
ulmus Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 Hvorfor får du ikke bare en svensk "3"'er??
Guest knud Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 fodi at jeg så ikke kan følge sas ligaen *S*
Persson Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 det må vel ses som et plus ;-) ??
Guest andreas Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 Hej Knud. Det lyder meget mystisk. Jeg står selv og overvejer en 3-mob netop for at følge SAS-ligaen også. Ikke fordi at FC spiller særlig interessant pt., men man vil jo gerne følge med. Jeg har et møde med 3's b-t-c markedschef på onsdag d.11, så vil jeg lige spørge ind til din problemstilling samtidig. Mvh
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu