Guest velocity Skrevet November 9, 2004 Rapporter Skrevet November 9, 2004 Hvad hedder en gulvmåtte på Svensk?? Altså sådan en der ligger i en butik som man tørre fødderne af i På forhånd tak
Guest velocity Besvaret November 9, 2004 Rapporter Besvaret November 9, 2004 Hvad hedder en gulvmåtte på Svensk?? Altså sådan en der ligger i en butik som man tørre fødderne af i På forhånd tak
Guest sanni Besvaret November 9, 2004 Rapporter Besvaret November 9, 2004 Golvmatta?? -Det er jeg ret overbevist om!
Guest anders Besvaret November 9, 2004 Rapporter Besvaret November 9, 2004 Jeg vil nu sige "Dörrmatta" En "golvmatta" er nemlig et gulvtæppe (enten et væg-til-væg, eller et mindre et af slagsen)
Guest sanni Besvaret November 9, 2004 Rapporter Besvaret November 9, 2004 Det har du vist ret i Anders.. Håber ik du nåede at kvaje dig Velocity ;)
Guest anders Besvaret November 9, 2004 Rapporter Besvaret November 9, 2004 Man kan vel også tørre fødderne af i et gulvtæppe?? ;o) Hvis det er i en butik kunne man måske overveje at prøve med "Entrématta"....men jeg mener nu stadig dörrmatta er mest korrekt... Hilsen Anders med de tørre futter c",)
ulmus Besvaret November 9, 2004 Rapporter Besvaret November 9, 2004 Jeg slog lige op i min ordbog. Det hedder dörrmatta.
Guest jesper Besvaret November 10, 2004 Rapporter Besvaret November 10, 2004 Smuts-matta kunne måske også bruges/forstås? *g*
Guest velocity Besvaret November 11, 2004 Rapporter Besvaret November 11, 2004 Ha ha super!!! Mange sjove indläg, men jeg tror jeg hopper på den med: dörrmatta Tak for det
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu