Guest per Skrevet November 11, 2004 Rapporter Skrevet November 11, 2004 Skriv din mening om Øresundsregionen. Hvad er godt? Hvad er dårligt? Vil du i kontakt med andre i Øresundsregionen? Har du pendlerspørgsmål, eller andet som du vil debatere med andre Øresunddirekt-brugere, så har du nu muligheden for at begynde en debat. På Øresundsforum er alle velkomne til at deltage med spørgsmål, svar og indlæg. Øresunddirekt garanterer ikke, at alle oplysninger på Øresundsforum er korrekte. Har du spørgsmål til redaktionen, er du velkommen til at skrive til redaktionen@oresunddirekt.com. Debat om grænsebarrierer på Forum! Poul Schlüter, tidligere dansk statsminister, arbejder for Nordisk Ministerråd med at fjerne grænsebarrierer i Norden. Hans opgave er at skabe helt konkrete resultater, som skal gøre det enklere at pendle. Det seneste resultat af hans arbejde er en ny nordisk overenskomst, som betyder, at det bliver lettere at få et personnummer, når man flytter mellem de nordiske lande. Poul Schlüter har skrevet en redegørelse over sit arbejde – du kan læse den her (PDF) Du kan også få flere oplysninger om Poul Schlüters arbejde på www.norden.org og www.hallonorden.org Vil du dele dine erfaringer og oplevelser til andre grænsependlere? Mellem d. 11. og 19. november opfordrer Øresunddirekt regionens medborgere til at debattere tre spørgsmål, som Poul Schlüter har taget op: i kan også lige få den på dansk :-) per
Guest per Besvaret November 11, 2004 Rapporter Besvaret November 11, 2004 Skriv din mening om Øresundsregionen. Hvad er godt? Hvad er dårligt? Vil du i kontakt med andre i Øresundsregionen? Har du pendlerspørgsmål, eller andet som du vil debatere med andre Øresunddirekt-brugere, så har du nu muligheden for at begynde en debat. På Øresundsforum er alle velkomne til at deltage med spørgsmål, svar og indlæg. Øresunddirekt garanterer ikke, at alle oplysninger på Øresundsforum er korrekte. Har du spørgsmål til redaktionen, er du velkommen til at skrive til redaktionen@oresunddirekt.com. Debat om grænsebarrierer på Forum! Poul Schlüter, tidligere dansk statsminister, arbejder for Nordisk Ministerråd med at fjerne grænsebarrierer i Norden. Hans opgave er at skabe helt konkrete resultater, som skal gøre det enklere at pendle. Det seneste resultat af hans arbejde er en ny nordisk overenskomst, som betyder, at det bliver lettere at få et personnummer, når man flytter mellem de nordiske lande. Poul Schlüter har skrevet en redegørelse over sit arbejde – du kan læse den her (PDF) Du kan også få flere oplysninger om Poul Schlüters arbejde på www.norden.org og www.hallonorden.org Vil du dele dine erfaringer og oplevelser til andre grænsependlere? Mellem d. 11. og 19. november opfordrer Øresunddirekt regionens medborgere til at debattere tre spørgsmål, som Poul Schlüter har taget op: i kan også lige få den på dansk :-) per
ulmus Besvaret November 11, 2004 Rapporter Besvaret November 11, 2004 OK, men HVOR er de tre spørgsmål??? quote: ... opfordrer regionens medborgere til at debattere tre sprøgsmål, som Poul Schlüter har tager op: . Det der ":" angiver vel, at her skulle de tre spørgsmål så komme, eller hvad?? Hvad skal vi iøvrigt med endnu et debatforum, når denne fungerer så godt, som den gør???
Toft Besvaret November 11, 2004 Rapporter Besvaret November 11, 2004 Ulmus: Du plejer selv at være den første til at fortælle folk, at de skal søge svar på deres spørgsmål selv via søgefunktionen Ved at skrive som du gør, så udstiller du jo netop dig selv ik? Prøv lige at klikke på de to vedlagte links, inden du spørger... Så vil du se at der står: "Mellan den 11 och 19 november uppmanar Öresunddirekt regionens medborgare att debattera tre frågor som Poul Schlüter tagit upp i sitt arbete: Barsel/föräldraledighet Gensidig anerkendelse af uddannelse/godkännande av examen Skat/skatt
ulmus Besvaret November 11, 2004 Rapporter Besvaret November 11, 2004 Toft, jeg vidste godt, at jeg kunne finde spørgsmålene ved at søge i andre indlæg - det var formuleringen, jeg angreb. Jeg synes, det er tåbeligt at skrive :, når der ikke kommer noget efter. Man kunne jo i stedet for have skrevet ... de spørgsmål, som Schlüter har stillet på de andre sider... Det havde været mere rimeligt. Ja, jeg er lidt af en sprogspasser, og nogle gange glemmer jeg, at andre ikke går så meget op i, "hvordan" man skriver, bare man skriver. ;o)
Guest kim Besvaret November 11, 2004 Rapporter Besvaret November 11, 2004 Ulmus - du er ikke alene ... Men ikke alle deler synspunktet at formen er lige så vigtig som indholdet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu