Guest lotte Skrevet November 16, 2004 Rapporter Skrevet November 16, 2004 Er der nogen der ved hvor der ligger et svømmehal i malmø hvor også børnene kan more sig med vandrushbane mm.
Guest lotte Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Er der nogen der ved hvor der ligger et svømmehal i malmø hvor også børnene kan more sig med vandrushbane mm.
Guest palle Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Aqva Kul http://www.gulasidorna.se/query?what=yp&heading_exact=Bad%20-%20Simhallar&conten t=aqva%20kul&match_street=&match_comp=&district_name=&advanced=
ulmus Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Hej Lotte! Du skal tænke dig godt om, før du tager børn med i Aq-va-kul. ;o) Det er alletiders sted, og dine børn vil plage dig igen og igen for at komme derover. Mine børnebørn er vilde med stedet, og sidste år havde jeg HELE familien med, fra oldemor til den mindste på 3. Der er virkelig noget for alle.
Guest lotte Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Mange tak. Men hvor langt ligger det for munkehattegatan, altså jeg bor tæt på mobilia, den kender vidst alle Hvis der er andre steder i kan fortælle er i meget velkommen til at fortælle mig det, som f.eks. zoo, eller andre steder hvor små børn ( 5-6 år) vil ha det sjovt. Endnu engang tusind tak, tror at min weekend bliver reddet.
Guest thomas Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Lotte prøv at gå ind på www.malmo.se der er både kort og turist info. der kan du finde alle de steder der er værd at tage hen i malmø!!!
Guest lotte Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 ATT: Thomas Hansen. Hmmm jaaah, øøøøøøh forstår ikke rigtig hvor og hvad jeg skal søge på derinde, jeg er jo ny i Sverige Men tak for svaret min ven.
Admin Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Hvad med hjemmesiden : http://www.aq-va-kul.com/
Guest lotte Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 ATT: Steen ALM. Tak, men kan ikke rigtig finde ud af at køre der hen, fra mobilia center, øv.
Guest sydkraft Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Hvordan fandt du til malmø egentlig??
Guest sanni Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Hej Lotte Undskyld, men du virker lige lovlig hjælpeløs. Det nytter jo ikke at bede om råd, for bagefter at må erkende at selv de bedste råd ikke er gode nok, fordi du ikke mener, du kan komme fra Mobilia til Aquakul... Jeg forstår ingenting! Men ha en god aften alligevel!
BS Besvaret November 18, 2004 Rapporter Besvaret November 18, 2004 Lotte: Velkommen til. vi er næsten naboer. bor på Solvåndegatan sidegade til Munkhättegatan. på gulasidorna.se er der en sektion der hedder Kartor ovenover der kan du taste adressen ind som står på hjemmesiden. så kommer der et kort frem og vupti så kan du se hvor du skal hen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu