Jump to content

Hvor ligger svømmehalen?????

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der ved hvor der ligger et svømmehal i malmø hvor også børnene kan more sig med vandrushbane mm.

Besvaret

Er der nogen der ved hvor der ligger et svømmehal i malmø hvor også børnene kan more sig med vandrushbane mm.

Besvaret

Hej Lotte! Du skal tænke dig godt om, før du tager børn med i Aq-va-kul. ;o) Det er alletiders sted, og dine børn vil plage dig igen og igen for at komme derover. Mine børnebørn er vilde med stedet, og sidste år havde jeg HELE familien med, fra oldemor til den mindste på 3. Der er virkelig noget for alle.

Besvaret

Mange tak. Men hvor langt ligger det for munkehattegatan, altså jeg bor tæt på mobilia, den kender vidst alle happy.gif Hvis der er andre steder i kan fortælle er i meget velkommen til at fortælle mig det, som f.eks. zoo, eller andre steder hvor små børn ( 5-6 år) vil ha det sjovt. Endnu engang tusind tak, tror at min weekend bliver reddet.

Besvaret

Lotte prøv at gå ind på www.malmo.se der er både kort og turist info. der kan du finde alle de steder der er værd at tage hen i malmø!!!

Besvaret

ATT: Thomas Hansen. Hmmm jaaah, øøøøøøh forstår ikke rigtig hvor og hvad jeg skal søge på derinde, jeg er jo ny i Sverige happy.gif Men tak for svaret min ven.

Besvaret

ATT: Steen ALM. Tak, men kan ikke rigtig finde ud af at køre der hen, fra mobilia center, øv.

Besvaret

Hej Lotte Undskyld, men du virker lige lovlig hjælpeløs. Det nytter jo ikke at bede om råd, for bagefter at må erkende at selv de bedste råd ikke er gode nok, fordi du ikke mener, du kan komme fra Mobilia til Aquakul... Jeg forstår ingenting! Men ha en god aften alligevel!

Besvaret

Lotte: Velkommen til. vi er næsten naboer. bor på Solvåndegatan sidegade til Munkhättegatan. på gulasidorna.se er der en sektion der hedder Kartor ovenover der kan du taste adressen ind som står på hjemmesiden. så kommer der et kort frem og vupti så kan du se hvor du skal hen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...