Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nåh, jeg har sgu egentlig lige gennemgået tøj skabet, og der er bare for mange ting jeg ikke har brugt i flere år, og heller ikke kan se mig selv i frem over. Er der nogen der ved om Malmö har sådan nogle tøj containere, som vi kender fra DK, hvor man kan aflevere sit gamle tøj, således at den 3. verden kan få glæde af det? Det er ikke fordi tøjet ikke er noget værd, jeg gider bare ikke det tøj mere.

Besvaret

Nåh, jeg har sgu egentlig lige gennemgået tøj skabet, og der er bare for mange ting jeg ikke har brugt i flere år, og heller ikke kan se mig selv i frem over. Er der nogen der ved om Malmö har sådan nogle tøj containere, som vi kender fra DK, hvor man kan aflevere sit gamle tøj, således at den 3. verden kan få glæde af det? Det er ikke fordi tøjet ikke er noget værd, jeg gider bare ikke det tøj mere.

Besvaret

hov ! .....den missede vist lige det sidste ö sorry....men copy+paste og tilføj sidste bogstav, så skulle det vist virke :o)

Besvaret

Og husk så lige på at UFF er TVIND og at vistnok ikke alle pengene lige gik til de rigtige. Der står typisk flere at vælge imellem der hvor man smider glas/aviser osv.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...