Toft Skrevet November 24, 2004 Rapporter Skrevet November 24, 2004 Nåh, jeg har sgu egentlig lige gennemgået tøj skabet, og der er bare for mange ting jeg ikke har brugt i flere år, og heller ikke kan se mig selv i frem over. Er der nogen der ved om Malmö har sådan nogle tøj containere, som vi kender fra DK, hvor man kan aflevere sit gamle tøj, således at den 3. verden kan få glæde af det? Det er ikke fordi tøjet ikke er noget værd, jeg gider bare ikke det tøj mere.
Toft Besvaret November 24, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2004 Nåh, jeg har sgu egentlig lige gennemgået tøj skabet, og der er bare for mange ting jeg ikke har brugt i flere år, og heller ikke kan se mig selv i frem over. Er der nogen der ved om Malmö har sådan nogle tøj containere, som vi kender fra DK, hvor man kan aflevere sit gamle tøj, således at den 3. verden kan få glæde af det? Det er ikke fordi tøjet ikke er noget værd, jeg gider bare ikke det tøj mere.
Guest sniger Besvaret November 24, 2004 Rapporter Besvaret November 24, 2004 Hej Toft Du kan finde den nærmeste uff-container på : http://www.uff.net/Komponenter/14plats/main/platserb.html#Malmö hilsen Anders
Guest sniger Besvaret November 24, 2004 Rapporter Besvaret November 24, 2004 hov ! .....den missede vist lige det sidste ö sorry....men copy+paste og tilføj sidste bogstav, så skulle det vist virke :o)
birkster1977 Besvaret November 25, 2004 Rapporter Besvaret November 25, 2004 Ellers så er der en lige bag parkeringspladsen ved lindängen centeret. Der er forresten også en til glas..
dan Besvaret November 25, 2004 Rapporter Besvaret November 25, 2004 Og husk så lige på at UFF er TVIND og at vistnok ikke alle pengene lige gik til de rigtige. Der står typisk flere at vælge imellem der hvor man smider glas/aviser osv.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu