Guest jack Skrevet November 29, 2004 Rapporter Skrevet November 29, 2004 Hejsa, jeg går og har lidt undt i ryggen, skyldes at jeg skal have købt nogle indlæg til skoen, og derfor haster det at finde en bandagist så jeg kan få den skæve ryg op at stå igen, kender nogle af jer et godt sted at anbefale ?? og hvad hedder en bandagist på svenk ?
Guest jack Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Hejsa, jeg går og har lidt undt i ryggen, skyldes at jeg skal have købt nogle indlæg til skoen, og derfor haster det at finde en bandagist så jeg kan få den skæve ryg op at stå igen, kender nogle af jer et godt sted at anbefale ?? og hvad hedder en bandagist på svenk ?
Guest nicolaj Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Ved ikke lige om det er et godt sted, men der ligger en på Östra Förstadsgatan. Har set at de også har en rollator, så hvis det er helt skidt så er det en mulighed...:-)
Nils Besvaret November 30, 2004 Rapporter Besvaret November 30, 2004 Den svenske jobbetegnelse er ortopedingenjör - fint skal det være.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu