Guest maleren Skrevet December 5, 2004 Rapporter Skrevet December 5, 2004 Er der ikke tradition for juletræer i sverige? Synes simpelthen ikke de sælger dem nogen steder? Jeg har søgt på emnet, men har ikke kunnet finde noget, i det ellers så gode forum. Så hvis der er nogen der ved hvor de sælger juletræer i Malmø, så må de meget gerne dele det med mig
Guest maleren Besvaret December 5, 2004 Rapporter Besvaret December 5, 2004 Er der ikke tradition for juletræer i sverige? Synes simpelthen ikke de sælger dem nogen steder? Jeg har søgt på emnet, men har ikke kunnet finde noget, i det ellers så gode forum. Så hvis der er nogen der ved hvor de sælger juletræer i Malmø, så må de meget gerne dele det med mig
Guest Trine Besvaret December 5, 2004 Rapporter Besvaret December 5, 2004 Hmm jeg så da en juletræsælger bag ICA Malmborgs i Limhamn.. så hvis der står en der står der vel også en andre steder... Min moster har boet i Stockholm i mange år og jeg har aldrig hørt de ikke havde juletræer i Sverige, så du har vist bare været uheldig at overse dem;-)
Persson Besvaret December 5, 2004 Rapporter Besvaret December 5, 2004 Juletræer plejer da ikke være svært at finde i Malmö - de står jo næsten ved ethvert supermarked etc.. ved Mobilia er der ihvertfald, også i år :-)
dan Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 Men er der nogen der kender et sted i Sverige hvor man selv kan fælde Nordmansgraner ? Det er sgu så hyggeligt med familien, og gider dårligt slæbe det med fra DK.
Guest kim Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 Dan - køb en svensk avis op til weekenden - så skulle det vist være muligt at finde en annonce for et de steder, som jeg tror du søger. Sikkert også med en annonce fra dit svenske lokalområde.
Guest homer Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 Køb det i Bauhaus - koster SEK 89,- og så får du et tilgodebevis med, så du kan handle for SEK 89,- t.o.m. 13 januar - dvs. gratis juletræ.. :-)
Guest lene-ekeby Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 juletræ hedder julgran på svensk
Guest kim Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 Dan, Jeg tror at jeg har gættet, at du er Dan fra Lövestad. I så fald er efterfølgende måske lidt langt fra dig - men alligevel ... I min søndagsavis har jeg fundet følgende i en annonce: Hugg din gran i skogen ... Granar 2 - 20 m ... Ädelgraner ... Julklappsjakt ... 11., 12., 18., 19. december ligger julklappar i skogen och väntar, då kommer Tomten till Nybygget ... Tomter, porslin, ljus, varma kläder, blomstergrupper, dörrkransar, kärvar, smide m.m. ... (spørg mig ikke, hvad det er - vel) Öppet alla dagar 9-18 t.o.m. 24. december ... Nybygget Brodda - Tel 0411 462 13 Från Skurup - 4 km mot Veberöd - se skylt ... HVIS du ikke ved det, så ligger Skurup lige ved E65 mellem Malmö og Ystad - nærmest Ystad.
dan Besvaret December 7, 2004 Rapporter Besvaret December 7, 2004 Jeps - er fra Lövestad. Jeg ser også lige i lokalavisen, for hugge mit eget træ - det skal jeg sgu :-) Om jeg så skal køre til Skurup...det tager kun 1/2 time... tak for hjælpen
Guest per Besvaret December 13, 2004 Rapporter Besvaret December 13, 2004 Tak for Bauhaus tips. Det var da en billig mulighed, havde ellers ikke tænkt mig at købe juletræ i år, men nu ser det jo helt anderledes ud.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu