Guest velocity Skrevet December 29, 2004 Rapporter Skrevet December 29, 2004 Hej Nu vil jeg sku finde en fodboldklub.....og det skal i hjælpe mig med Klubben skal ligge i Malmø, gerne forholdsvis tæt på Centralen eller Varnhem, da jeg har spillet alt lige fra serie 5 til serie 2 de sidste 5 år forestiller jeg mig at starte i en klub der ligger i serie 3 eller 4, men hvilke betegnelser har svenskerne??, hvad svare til serie 3?? Derudover må vintertræningen gerne foregå indendørs På forhånd tak Alex
Guest velocity Besvaret December 29, 2004 Rapporter Besvaret December 29, 2004 Hej Nu vil jeg sku finde en fodboldklub.....og det skal i hjælpe mig med Klubben skal ligge i Malmø, gerne forholdsvis tæt på Centralen eller Varnhem, da jeg har spillet alt lige fra serie 5 til serie 2 de sidste 5 år forestiller jeg mig at starte i en klub der ligger i serie 3 eller 4, men hvilke betegnelser har svenskerne??, hvad svare til serie 3?? Derudover må vintertræningen gerne foregå indendørs På forhånd tak Alex
Guest palle Besvaret December 29, 2004 Rapporter Besvaret December 29, 2004 Hehehe... jeg kan lige forestille mig ... fodbold på baneterrænet eller midt på gaderne på Värnhemstorget... Desværre, jeg kender ingen klubber udover MFF. Men, de spiller vist lidt over Serie 3
Guest zeni Besvaret December 30, 2004 Rapporter Besvaret December 30, 2004 Svenskerne har ikke serier medn divisioner, og de går ned til division 7, men med mange kredse, så selvom man vinder divisionen, rykker man nødvendigvis ikke op, der spiller man mod vindere fra andre kredse. Den svenske liga i divisionerne i Malmø er dårligere end de danske serier, hvorfor dansk serie 3 vil svare til cirka et division 2/3 hold. Naturligvis kan der være store forskelle på hold i den samme division. Hvis du agter at spille svensk division 2/3 er Kirsberg IF en mulighed, men jeg tror det vil være svært at komme udefra og ind på et hold oppe i divisionerne. Her ovre fungerer det så, at man spiller i de lave divisioner (6/7) og bliver kontaktet med tilbud om at spille for højere klubber. For at spille her skal man have licens (dækker ulykker/skader) og det vil division over 4 ikke betale for folk de ikke kender/har set. Det er få klubber som har økonomi til at spille indendørs om vinteren, det arrangerer man privat med klubvenner. Få klubber har selv, der er Kirsberg IF igen en af dem. Ellers kan du prøve Oxie IF, de har et hold i div 4. Vær opmærksom på, at der er 125 klubber, og mange af dem er luikkede samt mange er for personer med en speciel kulturel bagrynd, så har jeg vist ikke fornærmet nogle. Måske stadig ikke så meget hjælp, men så gør så: Find ud af, hvor langt du gider køre for at træne. Kig på et kort over Malmø, banerne er ofte tegnet ind eller kør rundt i det område, og så se hvor der er baner. Særsonnen starter cirka 2. uge i januar på grus. Det er kun oktober til mid januar man spiller indendørs. Der træner oftest man(tir/ons/tor 1900-2030).
Guest zeni Besvaret January 11, 2005 Rapporter Besvaret January 11, 2005 Velocity Man forsøger at starte en senior hold igen hos Allianz IF, som spiller på Mariedalsvägen, lige ved den høje SEB bygning. Der er træning første gang tirsdag den 18. januar 19:00 på grus. Der er kommet ret mange nye spillerede iforhold til sidste år. Desværre er holdet rykket til division 6, hvor niveauet stadig er overraskende, da man møder modstandere, som faktisk kan spille fodbold. Hvis du er interesseret, så sig til (og andre naturligvis). Indstillingen er seriøs (ingen bajer) man der er ikke særlig meget løbetræning, det meste er med bold.
credde Besvaret January 11, 2005 Rapporter Besvaret January 11, 2005 Æv om tirsdagen spiller jeg indendørs fodbold i Danmark. Men jeg kunne måske være interesseret lidt længere ude i den nærmeste fremtid. Men så kan jeg lige give et praj. mvh, Christian
Guest velocity Besvaret January 17, 2005 Rapporter Besvaret January 17, 2005 Hej Zeni Jeg vil meget gerne være med på tirsdag, men fang mig på messenger og lad os aftale nærmere MSN: velocity@ofir.dk Alex
credde Besvaret January 17, 2005 Rapporter Besvaret January 17, 2005 Zeni kan du ikke også enten emaile mig på Christian@vagcars.dk eller fange mig på msn: credde@hotmail.com
Guest velocity Besvaret January 18, 2005 Rapporter Besvaret January 18, 2005 Hej Zeni Kan vi mødes et sted, eller skal jeg bare troppe op der kl 19.00 omklædt eller er der omklædningsfacaliteter??? Alex
Guest zeni Besvaret January 18, 2005 Rapporter Besvaret January 18, 2005 Velocity, Der er omklædning, bad og sån. Jeg klæder om hjemme, da jeg bor 2 minutter der fra. Vi kan godt mødes,men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det. Det ligger på hjørnet af Mariedalsvägen og så en størrer vej som går forbi Aquakul. PÅ det hjørne hvor det ligger en meget høj ejendom med en SEB reklame på toppen. Men kikser det at finde, så ring til mig inden 19:00 på +45 6089 6154. Husk det er på grus. Regner med at vi træner cirka en time idag. seZ
Guest velocity Besvaret January 18, 2005 Rapporter Besvaret January 18, 2005 Det lyder super!!! Jeg prøver at finde det på egen hånd og vil være der ca 18.40
Guest velocity Besvaret January 18, 2005 Rapporter Besvaret January 18, 2005 ved du hvilke busser der køre i nærheden?? har ikke lige kunne finde info omkring dette på degulasida
Guest zeni Besvaret January 18, 2005 Rapporter Besvaret January 18, 2005 Velocity, jeg er ked af min dårlige beskrivelse, men jeg kunne ikke huske vejnavne da jeg sad på arbejdet, og tiden var lidt knap. Men da jeg ikke så dig på hjørnet, antager jeg, at du enten stod forkert desværre eller opgav. Men det så godt ud. Vi var 13 spillere og en meget god standard. Vi spillede lidt forsvar/angreb øvelser, lidt smuspurter og så spil på 2 mål. Trænede cirka 1 timer og 10 min. Der trænes igen torsdag kl 19:00. Hjørnet Mariedalsvägen/Regementsgatan på Mariedahls Idrottsplats. Indgang og parkering sker fra Kung Oscars Väg. Er nogen interesseret kan vi mødes på hjørnet Mariedalsvägen/Regementsgatan ind mod idrætspladsen. Der er ingen undskyldninger. Temperaturen var kanon, banen var en lille smule blød, så alt var perfekt. Sportslige hilsener ZeNi
credde Besvaret January 18, 2005 Rapporter Besvaret January 18, 2005 Zeni, Torsdags træning kan jeg måske godt tænke mig at deltage i til en start (træer indendørs om tirsdagen) og så måske blot være reserve på holdet indtil videre (spiller jo også i Danmark). De 13 mand er det hele truppen? Hvad dage er kampdage normalt - de samme som i Danmark. Jeg slår lige på tråden eller fanger dig på msn hvis jeg kan nå det til på torsdag. /Christian
credde Besvaret January 18, 2005 Rapporter Besvaret January 18, 2005 Alex, Du kan evt. lige give mig dit mobilnummer på MSN, så kan du vel sagtens få et lift, hvis det ligger på vejen (hvis jeg kommer på torsdag) - jeg kommer fra Vellinge. /Christian
Guest zeni Besvaret January 19, 2005 Rapporter Besvaret January 19, 2005 Credde, de 13 mand er ikke hele holdet, men da det er første gang, er det ganske ok, da mange først begynder midt i februar grundet andre sporter de dyrker over vinteren. Men da holdet gik i opløsning efter sidste sæson, har der været stor udskiftning, men til det positive faktisk. Træningskampe ligger normalt på hverdagsaftener her frem til april, og turneringskampe ligger typisk lørdag som i Danmark.
Guest velocity Besvaret January 19, 2005 Rapporter Besvaret January 19, 2005 Zeni!! Ingen problemer for til min store ærgelse var der selvfølglig rep. på skinnerne over broen så jeg var 3,5 time om at komme hjem så jeg nåede det simpelthen ikke og havde selvfølgelig ikke kodet dit nr ind Men vi prøver igen på torsdag, jeg er frisk og credde vi snakkes lige ved
Guest velocity Besvaret January 20, 2005 Rapporter Besvaret January 20, 2005 Hej Zeni Jeg kommer idag og du kan finde mig på hjørnet Mariedalsvägen/Regementsgatan kl 18.20 ca Jeg koder dit nr ind i min tlf hvis det skulle gå helt galt, men hvis Credde når det idag kører jeg sammen med ham Alex
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu