Jump to content

Selector

Recommended Posts

Skrevet

Hej Med jer! Er der nogen som kan fotælle mig hvordan jeg kan komme til at se flere Danske kanaler end DR og TV2.Har kabel Tv der hvor jeg bor, ville så godt høre om man kan købe Selector i Sverige, eller hvad gør man? Håber der sidder nogle kloge Hoveder derude:-)

Besvaret

Hej Med jer! Er der nogen som kan fotælle mig hvordan jeg kan komme til at se flere Danske kanaler end DR og TV2.Har kabel Tv der hvor jeg bor, ville så godt høre om man kan købe Selector i Sverige, eller hvad gør man? Håber der sidder nogle kloge Hoveder derude:-)

Besvaret

"Er der nogen som kan fotælle mig hvordan jeg kan komme til at se flere Danske kanaler end DR og TV2" Ja, du kan flytte til Danmark.

Besvaret

Jeg har alle danske kanaler undtagen TV2 på parabolen, men mon ikke den ryger på satelit når stationen engang bliver solgt. Så TV2 tager jeg på stueantenne.

Besvaret

Tak for de fine svar:-) Jeg køber mig en parabol, er vist den nemmeste løsning...

Besvaret

Hej Per. Nu ved jeg ikke om du bor i hus eller lejlighed. Men i de fleste foreninger skal du have en tilladelse for at sætte parabol op hvis den skal sidde på selve bygningen. ( vægen. ) hvis du stiller den på balkongen kan det gå an i de fleste foreninger. Og det vigtigste, parabolen skal placeres så den vender mod syd. For at kunne tage 1 vest ( canal digital )og 5 øst ( Viasat )hvor alle de nordiske stadioner ligger på. Tim

Besvaret

Parabol er løsningen, men det er lidt "kringlet" hvis du vil ha' de danske kanaler. Canal Digital vil for eksempel ikke sælges deres danske pakke til dig når du har bopæl i Sverige (noget med rettigheder vil jeg tro). Det er dog oplevet at de direkte opfordrer til at man blot har abonnementet hos venner/familie bosat i Danmark da de "jo ikke kan se hvor modtageren står". TV2 kan desværre ikke modtages lovligt via sat.

Besvaret

Dan> Jeps, det kan godt lade sig gøre. Sidst jeg checkede bliver TV2/Nord's signal udsendt på 1° vest. Det store problem er at så at købe abonnement til den, for det tror jeg faktisk ikke man kan!?!

Besvaret

Hej. Mener godt nok ikke du kan modtage Tv2 på sat. Kun Tv2 zulu. Tjek evt. www.lyngsat.com der kan i se hvad der kan modtages på de forskellige frekvenser. Tim

Besvaret

Det er ikke TV2 der sender signalet, men Telenor der tager det ned i Sydnorge og sender det ud til deres antenneforeninger. Det er udelukkende for intern brug, men jeg ved ikke om det kan hackes.

Besvaret

Ud over det... Er der så nogen der ved om en Selector rent faktisk virker herovre????

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...