Jump to content

Kæmpe politi aktion ved broen!!!!

Recommended Posts

Skrevet

Da jeg igår d. 10.02.05 ved 18 tiden kørte fra SE til DK blev jeg mødt af den vildest hær af politi, specialstyrker etc.... De havde spæret hele vejen foran broen og man blev mødt af hætteklædte politifolk med maskingevære.... Da jeg så kom over på den danske side holdt der også politivogne etc. i vejkanten og ventede.... Nogle som ved hvad dette gik ud på???

Besvaret

Da jeg igår d. 10.02.05 ved 18 tiden kørte fra SE til DK blev jeg mødt af den vildest hær af politi, specialstyrker etc.... De havde spæret hele vejen foran broen og man blev mødt af hætteklædte politifolk med maskingevære.... Da jeg så kom over på den danske side holdt der også politivogne etc. i vejkanten og ventede.... Nogle som ved hvad dette gik ud på???

Besvaret

jeg er ikke sikker, men der var biltyve på vej mod danmark. En bil slap over og blev stopper i DK, mens den anden blev stoppet ved betalingsanlæget. Men jeg mener faktisk først biltyvene var senere ........ Så med andre ord, det vidste jeg så ikke helt, men kørte selv forbi ved 18 tiden og så det godt

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...