Guest anonym Skrevet August 16, 2002 Rapporter Skrevet August 16, 2002 Hej er der nogle som kan hjælpe? Har 2 spørgsmål 1: skal man betale skalt af en bostadsrett hvis den sælges?, arbejder i DK og bor i SE. 2: Min kæreste har dansk opholdstilladelse( har boet i DK i 11 år, men har ikke fået statsborgerskab endnu! søger dog. Hvis hun ikke får det i DK, er det så nemt at få i SE? hun er fra Thailand. På forhånd tak
Guest anonym Besvaret August 16, 2002 Rapporter Besvaret August 16, 2002 Hej er der nogle som kan hjælpe? Har 2 spørgsmål 1: skal man betale skalt af en bostadsrett hvis den sælges?, arbejder i DK og bor i SE. 2: Min kæreste har dansk opholdstilladelse( har boet i DK i 11 år, men har ikke fået statsborgerskab endnu! søger dog. Hvis hun ikke får det i DK, er det så nemt at få i SE? hun er fra Thailand. På forhånd tak
ulmus Besvaret August 17, 2002 Rapporter Besvaret August 17, 2002 Til keld! jeg har netop hørt det fælles dansk/svenske radioprogram "Øresund direkte" og der blev snakket en del om de blandede danske ægteskaber, som nu har meget svære vilkår i Danmark, hvorfor de flytter til Skåne, hvor de modtages med åbne arme. Man kan få hjælp i en forening, der hedder "Ægteskab uden grænser", som hjælper med alle de juridiske spørgsmål, der opstår, når en dansker gerne vil giftes med en udlænding, hvilket den danske regering har sat en stopper for.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu