Guest anonym Skrevet August 16, 2002 Rapporter Skrevet August 16, 2002 Hej er ved at købe en bostadsrett i lindeborg, nogen som kender til området?, er der flere danskere som bor der? og hvis ja kunne man måske tale sammen og finde ud af noget med samkørsel?. uanset hvad er jeg nysgerrig efter at høre andres mening om området. I øvrigt tak for en rigtg god site
Guest anonym Besvaret August 16, 2002 Rapporter Besvaret August 16, 2002 Hej er ved at købe en bostadsrett i lindeborg, nogen som kender til området?, er der flere danskere som bor der? og hvis ja kunne man måske tale sammen og finde ud af noget med samkørsel?. uanset hvad er jeg nysgerrig efter at høre andres mening om området. I øvrigt tak for en rigtg god site
vincent Besvaret September 24, 2002 Rapporter Besvaret September 24, 2002 Hvis jeg kendte lidt mere til Malmø før jeg flyttede ville jeg have boet i Lindeborg ... så vidt jeg forstår er det kun 5 min fra Svågertorp station? ... det ville spare mig 30 min. hver vej til København .. og hvorfor så betale mere end det dobbelte for at køre i bil (2400 + benz) Desuden virker Lindeborg (hvis det er det område jeg tænker på) som et rigtigt hyggeligt område ... og rigtigt pænt!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu