Guest kim Skrevet September 15, 2002 Rapporter Skrevet September 15, 2002 Hej alle Først og fremmest vil jeg lige rose denne utrolig informative side, hvor jeg har fået svar på mange af mine spørgsmål. Jeg har dog stadigvæk et, som jeg håber I kan svare på. Min største "frygt" ved at flytte til Malmø er, at der bliver længere til vennerne og til familien. De vil jo ikke længere bare kunne komme forbi. Hvordan har I andre haft det med det? På forhånd rigtig mange tak for svaret! :-) Kim
Guest kim Besvaret September 15, 2002 Rapporter Besvaret September 15, 2002 Hej alle Først og fremmest vil jeg lige rose denne utrolig informative side, hvor jeg har fået svar på mange af mine spørgsmål. Jeg har dog stadigvæk et, som jeg håber I kan svare på. Min største "frygt" ved at flytte til Malmø er, at der bliver længere til vennerne og til familien. De vil jo ikke længere bare kunne komme forbi. Hvordan har I andre haft det med det? På forhånd rigtig mange tak for svaret! :-) Kim
Guest filur Besvaret September 15, 2002 Rapporter Besvaret September 15, 2002 Jo, der er både fordele og ulemper ved det, men Malmø er trods alt ikke så langt væk fra København, så mon ikke venner og familie alligevel kan finde (kan finde ud af) på at komme forbi for at hilse. Og er man kommet langt væk fra ens svigermor, så er det også fint nok! ;-)
Guest julie Besvaret September 16, 2002 Rapporter Besvaret September 16, 2002 Hej vi har nærmest oplevet det modsatte, alle vores weekender er booket op og folk kommer og besøger os som aldrig før og så bliver de som regel og overnatter. Os min familie fra bornholm har fået lettere ved at komme over forbi :o) så vi klager slet ikke.
ulmus Besvaret September 16, 2002 Rapporter Besvaret September 16, 2002 Min familie kommer sjældent, fordi de, som jeg skrev under "pendlerforening", synes, det er for dyrt. Det skal selvfølgelig tages med et gran salt, for de "gider" ikke sørge for at få sig en brobizz, som kunne gøre det billigere. Mine veninder kommer sjældent, da de er efterlønnere og derfor finder togprisen uoverkommelig. Til gengæld, når de så endelige kommer, bliver de flere dage, men det har jeg så også plads til, da jeg har en væsentlig større lejlighed her i Sverige, og billigere. Men det er så prisen for at være flyttet over og trods disse ting - JEG HAR IKKE FORTRUDT ET SEKUND!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu