Jump to content

Nogle som vil spille lidt badminton sammen eller anden sport måske??

Recommended Posts

Skrevet

Hej jeg flyter til lindeborg, her den 01-10, og vil i den anledning høre om der måske kunne være nogle M/K på min egen alder ( er 31 år ) som kunne have lyst til at dyrke lidt idræt, osse for at lære nogle nye folk at kende og så samtidigt få lidt go motion. Hvilken type idræt? tjaa jeg løbetræner selv lidt, men kan ellers li det meste sport så er åben for alt!. Glæder mig til at høre fra jer *SSSS*.

Besvaret

Hej jeg flyter til lindeborg, her den 01-10, og vil i den anledning høre om der måske kunne være nogle M/K på min egen alder ( er 31 år ) som kunne have lyst til at dyrke lidt idræt, osse for at lære nogle nye folk at kende og så samtidigt få lidt go motion. Hvilken type idræt? tjaa jeg løbetræner selv lidt, men kan ellers li det meste sport så er åben for alt!. Glæder mig til at høre fra jer *SSSS*.

Besvaret

Hvorfor er det sådan, at I alle bor i Lindeborg og ikke inde i byen eller i nærheden af Trianglen/gågaden....så kunne vi tage på café en dag?? :-D

Besvaret

altså vi bor i Oxie og det skulle da ikke være det største problem for os at komme forbi til en cafe aften, det kunne da være hyggeligt :o) Lad os finde ud af noget

Besvaret

Julie, Det der med café aften lyder meget godt! Flere som er med på den?? Hvad med d. 4 oktober?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...