Guest jonas Skrevet September 25, 2002 Rapporter Skrevet September 25, 2002 Jeg studere i KBH, og går lidt med tankerne om at flytte til sverige mens jeg studere. Jeg ville høre om andre har haft nolge erfaringer med dette. Det første spørgsmål jeg er stødt på er om jeg stadig kan få SU hvis jeg flytter.
Guest jonas Besvaret September 25, 2002 Rapporter Besvaret September 25, 2002 Jeg studere i KBH, og går lidt med tankerne om at flytte til sverige mens jeg studere. Jeg ville høre om andre har haft nolge erfaringer med dette. Det første spørgsmål jeg er stødt på er om jeg stadig kan få SU hvis jeg flytter.
vincent Besvaret September 26, 2002 Rapporter Besvaret September 26, 2002 Hej Jonas. Jeg er ret sikker på at du stadig kan få din SU fra Danmark, da man (så vidt jeg har hørt) har indført SU-rabat på Øresundsbroen.
Guest filur Besvaret September 27, 2002 Rapporter Besvaret September 27, 2002 Yes, du kan få din SU med til Sverige. Det fik jeg i sin tid, og du kan da også få SU med på studieophold i det udenlandske, hvis man gør den slags. Svaret er ja.
Guest tina Besvaret October 17, 2002 Rapporter Besvaret October 17, 2002 Jeg ville bare tilslutte mig ja-sigerne: får selv SU, men til en dansk bank, der så overfører pengene hver måned. Held og lykke
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu