Guest keld Skrevet October 3, 2002 Rapporter Skrevet October 3, 2002 Hej Nogen som kan fortælle mig hvilken bus, jeg skal tage for at kommme til IKEA?
Guest keld Besvaret October 3, 2002 Rapporter Besvaret October 3, 2002 Hej Nogen som kan fortælle mig hvilken bus, jeg skal tage for at kommme til IKEA?
ulmus Besvaret October 3, 2002 Rapporter Besvaret October 3, 2002 Hej Keld! Gå ind og kig på "Skåneindex'et" under "møbler". Der finder du IKEA, klik og du kommer ind på IKEA's hjemmeside og der finder du kørevejledninger. Iøvrigt vil jeg godt benytte lejligheden til at gøre reklame for SKÅNEINDEXET, der er mange nyttige informationer at hente.
Guest line Besvaret October 3, 2002 Rapporter Besvaret October 3, 2002 Hej Keld. Så vidt jeg ved er bus 22 den eneste der går til IKEA. Jeg bor i de her høje bygninger ved Almvik, og jeg plejer at tage bus 22 fra Lindängen. Bussen kører alle mulige mærkelige steder hen, rundt i et industriområde - men bare rolig, du er på rette vej! Og så får du jo også set lidt.. travbane, tv-hus og den slags. Håber du finder det.
Guest junaid Besvaret October 3, 2002 Rapporter Besvaret October 3, 2002 Hej, du skal tage bus no. 22 hvis du bor i lindeborg og den stopper lige foran IKEA.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu