Guest akke Skrevet October 5, 2002 Rapporter Skrevet October 5, 2002 Jeg er begyndt at løbe meget på denna sidan, men søger jeres erfaringer/opdagelser om hvorvidt der måtte findes nogle gode skove med afmærkede stier eller andre steder udenfor Malmø i rimelig bil-afstand. Ligeledes hvis nogle af jer har gjort erfaringer med hvor langt man skal op i landet for at opleve noget natur som ikke just ligner det danske.
Guest akke Besvaret October 5, 2002 Rapporter Besvaret October 5, 2002 Jeg er begyndt at løbe meget på denna sidan, men søger jeres erfaringer/opdagelser om hvorvidt der måtte findes nogle gode skove med afmærkede stier eller andre steder udenfor Malmø i rimelig bil-afstand. Ligeledes hvis nogle af jer har gjort erfaringer med hvor langt man skal op i landet for at opleve noget natur som ikke just ligner det danske.
Guest kristian Besvaret October 5, 2002 Rapporter Besvaret October 5, 2002 Af områder i Sverige med natur helt anderledes end DK kan jeg ihvertfald varmt anbefale Jämtland. Jeg har boet deroppe i ca. 6 måneder og naturen er skøn. http://www.jamtland.se/
ulmus Besvaret October 5, 2002 Rapporter Besvaret October 5, 2002 Der findes en lille bog, der hedder "Upptäck naturen!" som er en guide til "Malmötraktens smultronsställen". Der kan du finde mange gode turforslag til både cykel- og gåture. Jeg kan ikke huske, hvad den koster, men det er, så vidt jeg husker, ikke ret meget og den fås hos boghandleren.
Guest betina Besvaret October 6, 2002 Rapporter Besvaret October 6, 2002 Hej Akke, Der er en skov ca 14 km fra Malmø, der er en cykelsti fra malmø som går direkte derud. Du kører mod Bara og derfra er der skilte ud til skoven. - Torup slot. Der er motionsspår med makeringer, 2, 3, 7 og 10 km. de 2 og 3 kms ruter er oplyst om aftenen. Den er bare så skøn af færdes i.Der er søer som du-man kan bade i - om sommeren.! Der er også makerede vandrestier på forskellige distancer. Efter endt tur er der mulighed for at bade - mod et mindre gebyr som-vist-nok er 20 kr.i et motionshus som ligger indtil skoven - tæt på Torup slot. Rigtig god fornøjelse. Hilsen Betina
Guest keld Besvaret October 6, 2002 Rapporter Besvaret October 6, 2002 Hej Betina Kører der ikke nogle busser ud til Bara, og i så fald hvilke? På forhånd tak
Guest betina Besvaret October 10, 2002 Rapporter Besvaret October 10, 2002 Hej Keld, Jo det gør der, men pt. ved jeg ikke hvad nr. det er, men jeg skal finde ud af det og vende tilbage snarest. Hilsen Betina
Guest thomaso. Besvaret February 23, 2005 Rapporter Besvaret February 23, 2005 Gammel tråd, men jag fandt et link da jeg kunen huske noget omkring dette med løbestier m.v. http://www.malmo.snf.se/naturguiden/Backlandskapet/torup.htm
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu