Guest akke Skrevet October 16, 2002 Rapporter Skrevet October 16, 2002 Hej Danskere Jeg er sgu blevet tørstig, og hvem ved måske skulle vi mødes engang i noget andet end denne cyberklub og gøre noget ved det. Men indtil vil jeg gerne om nogen vil give mig info vedr. toldreglerne mellem Danmark og Sverige....for der er tilsyneladende nogle da jeg jævntlig bliver adspurgt i kontrollen på broen. Skal jeg svede blot jeg tager én flaske sprut med fra DK ? Og hvad med ølller og vino er det som jeg har hørt unlimited for eget forbrug ? På forhånd tak for at i svarer hurtigt da jeg skal have nogle flasker med til weekenden.
Guest akke Besvaret October 16, 2002 Rapporter Besvaret October 16, 2002 Hej Danskere Jeg er sgu blevet tørstig, og hvem ved måske skulle vi mødes engang i noget andet end denne cyberklub og gøre noget ved det. Men indtil vil jeg gerne om nogen vil give mig info vedr. toldreglerne mellem Danmark og Sverige....for der er tilsyneladende nogle da jeg jævntlig bliver adspurgt i kontrollen på broen. Skal jeg svede blot jeg tager én flaske sprut med fra DK ? Og hvad med ølller og vino er det som jeg har hørt unlimited for eget forbrug ? På forhånd tak for at i svarer hurtigt da jeg skal have nogle flasker med til weekenden.
vincent Besvaret October 16, 2002 Rapporter Besvaret October 16, 2002 Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener det er sådan som du siger mht. øl - altså til eget forbrug. Mht. Vino skal vi ha en anden på banen
Guest ole Besvaret October 17, 2002 Rapporter Besvaret October 17, 2002 Her er toldreglerne mellem Danmark og Sverige. http://www.oresunddirekt.com/dk/tema.asp?page=tema&objno=91379565
Guest akke Besvaret October 17, 2002 Rapporter Besvaret October 17, 2002 Tak for info'en Ole - det ser ud til at være positive nyheder for min tørst og festplaner.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu