Guest akke Skrevet October 28, 2002 Rapporter Skrevet October 28, 2002 Hej igen det er mig fra Biva. Nej jeg er forhåbentlig ikke så fandens træls som hende, men da jeg netop har modtaget et "frivilligt" tilmeldingskort til det svenske licenskontor vil jeg da lige høre hvad der er af erfaringer herinde herom. Selvfølgelig skal jeg da nok betale....men hvis de nu kommer mig i forkøbet og tropper op kan man da blot sige som i DK at man ikke ejer et TV eller her de ret til at gå ind ?? Er der nogle af Jer som har haft besøg af licensen ?? Og i givet fald hvad er bøden/sanktionen såfremt man bliver "nakket midt i Lykkehjulet" ?? Vi ses i Biva
Guest akke Besvaret October 28, 2002 Rapporter Besvaret October 28, 2002 Hej igen det er mig fra Biva. Nej jeg er forhåbentlig ikke så fandens træls som hende, men da jeg netop har modtaget et "frivilligt" tilmeldingskort til det svenske licenskontor vil jeg da lige høre hvad der er af erfaringer herinde herom. Selvfølgelig skal jeg da nok betale....men hvis de nu kommer mig i forkøbet og tropper op kan man da blot sige som i DK at man ikke ejer et TV eller her de ret til at gå ind ?? Er der nogle af Jer som har haft besøg af licensen ?? Og i givet fald hvad er bøden/sanktionen såfremt man bliver "nakket midt i Lykkehjulet" ?? Vi ses i Biva
Guest kim Besvaret November 4, 2002 Rapporter Besvaret November 4, 2002 Hej Akke Vi har nu boet her siden april og har modtaget 3 girokort, men vi har ikke betalt og vi har heller ikke haft "licens-Lars" på besøg. Vi er afventende....
Admin Besvaret November 4, 2002 Rapporter Besvaret November 4, 2002 Vil du også låne min mobiltelefon ?
ulmus Besvaret November 4, 2002 Rapporter Besvaret November 4, 2002 Hej Kim - synes du, det er noget at prale af, at du ikke betaler licens?
Guest akke Besvaret November 7, 2002 Rapporter Besvaret November 7, 2002 Så så Hr. Ulmus vil du ikke lige tørre dine øjne. Dine moralske udfald kan vi godt være foruden i dette forum som mest af alt er til oplysning og ikke at du skal huske at børste tænder, betale din skat, licens etc.
Guest johnny Besvaret November 7, 2002 Rapporter Besvaret November 7, 2002 Små slag, Akke - det har vist aldrig været meningen med disse sider, at det skulle være en opkrift på, hvordan man snyder sig udenom love og regler.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu