Guest madmanden Skrevet March 7, 2003 Rapporter Skrevet March 7, 2003 Ok, her er et (måske) lidt weird spørgsmål. Hvor lang tid (sådan ca.) tager en køretur fra "Skåne" til KBH - i bil forståes? Hvor lang tid bruger I forskellige på transport hver dag?
Guest madmanden Besvaret March 7, 2003 Rapporter Besvaret March 7, 2003 Ok, her er et (måske) lidt weird spørgsmål. Hvor lang tid (sådan ca.) tager en køretur fra "Skåne" til KBH - i bil forståes? Hvor lang tid bruger I forskellige på transport hver dag?
Guest thomas Besvaret March 7, 2003 Rapporter Besvaret March 7, 2003 Jeg bruger 25 min. cruise fra Malmø City til Sydhavnen i morgentrafikken, ved fremmøde kl. ca. 07-0730. Morgentrafikken ses faktisk først når man rammer ved Sydhavnsgade. Så fra Stortorget i Malmø til Fisketorvet estimeret 25 minutter. Andre bud?
Guest csa Besvaret March 7, 2003 Rapporter Besvaret March 7, 2003 Hmm...25...det er vist det man kalder et friskt cruise ;-) Jeg er 45 min om at køre fra Lundavägen(Kirseberg) til Peter Bangsvej på Frederikberg...15 min til broen...15 min fra sverigessiden til sjællandsbroen, og 15 derfra til Frb. Men så overholder jeg også alle fartgrænser. Har én gang gjort det på 30 min men der ramte jeg også 195 i tunnellen ;-) (og der var ingen trafik)
Guest peter Besvaret March 8, 2003 Rapporter Besvaret March 8, 2003 Fra Limhamn til Frederiksberg Centret ca. 45 min.......Når Biturboen demonstrere sin magt = 35-40 min:-)
ulmus Besvaret March 9, 2003 Rapporter Besvaret March 9, 2003 Jeg bor i ALMVIK og fra jeg går ud af min dør til jeg er på jobbet på Tranglen i Kbh. går der 50-55 min. Og jeg kører via Sydhavnen, Kalvebod og Christians Brygge over Kgs. Nytorv. Vistnok ikke den mest lige vej.
Guest julie Besvaret March 13, 2003 Rapporter Besvaret March 13, 2003 Jeg bruger ca. 45 min fra Oxie til herlev, men når nu mit firma snart flytter til glostrup, klods op af motorvejen, så kan jeg nok komme ned på en halv times tid.
swoop Besvaret March 14, 2003 Rapporter Besvaret March 14, 2003 Fra Lindeborg til Taastrup går der ca. 35 minutter uden at race afsted.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu