Guest anonym Skrevet January 19, 2002 Rapporter Skrevet January 19, 2002 Hej alle Er der nogen der ved om de i Sverige har en hjemmeside der svare til den danske www.ni.dk? Mia og Jesper.
Guest anonym Besvaret January 19, 2002 Rapporter Besvaret January 19, 2002 Hej alle Er der nogen der ved om de i Sverige har en hjemmeside der svare til den danske www.ni.dk? Mia og Jesper.
Admin Besvaret January 19, 2002 Rapporter Besvaret January 19, 2002 Prøv at se om du kan bruge denne her: http://evreka.passagen.se/hotlinks/news/ Eller vend tilbage
Guest anonym Besvaret January 20, 2002 Rapporter Besvaret January 20, 2002 Hej Steen. Tak for opluysningerne men det er kun nyheder, er der andre hjemmesider hvor man måske kan få oplysninger omkring alle hjemmesider? Jesper
Guest niclas Besvaret January 25, 2002 Rapporter Besvaret January 25, 2002 Når jeg skal finde en svensk hjemmeside, plejer jeg at bruge http://evreka.passagen.se/ Her plejer jeg at finde det jeg søger.
Guest niclas Besvaret January 27, 2002 Rapporter Besvaret January 27, 2002 Der er også et par andre muligheder, som jeg dog sjældent benytter: http://www.spray.se/ http://katalogen.sunet.se/sok.html
ulmus Besvaret March 19, 2004 Rapporter Besvaret March 19, 2004 Hej - Er der nogen, der ved, hvad et "Volumhandelshus" er??? Skanska er ved at bygge sådan et overfor Bauhaus ved Svågertorp.
Guest palle Besvaret March 19, 2004 Rapporter Besvaret March 19, 2004 Ulmus....aner det ikke men, min logik siger "storcenter".
Guest kim Besvaret March 19, 2004 Rapporter Besvaret March 19, 2004 "Volumhandelshus" kunne vel være noget med en gros handel - handel i store mængder (svensk volum)
Admin Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Ja, det ville jeg også sige og jeg sætter straks næsen op efter billigt løsgodis i hele kasser
ulmus Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Hey Venner, så langt var jeg også selv kommet, men det KUNNE jo være, at nogen af jer helt præcist VIDSTE, hvad det er de bygger, ikk. Nå, men vi må vel vente og se, hvad der kommer.
Guest toft Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Hmm, jeg mente at have set/hørt at det var en Biltema der skulle bygges overfor Bauhaus!? Nåh, men det kan jo være at Biltema så bare bliver en del af et større byggeri eller hvad ved jeg (måske har jeg ik fattet meget). Storcenter...? Arrh, det bliver vel næppe en Mobilia 2 der kommer til at ligge der
Guest ulm Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Der kommer også en BILTEMA, men den bygger de på den næste grund, nærmere ved stationen. Der er 2 byggerier i gang nu. Nå, men man må vel væbne sig med tålmodighed.
Admin Besvaret March 20, 2004 Rapporter Besvaret March 20, 2004 Det skulle vel ikke være Ikano der stod bag ? De skulle bygge noget lignende ved Center Syd, men hvad det blev til har jeg ikke lagt mærke til.
ulmus Besvaret May 28, 2004 Rapporter Besvaret May 28, 2004 Hejsan, jeg hiver lige denne gamle tråd frem, da det nu har vist sig, at det, der bygges, er en ILVA.
Guest palle Besvaret May 28, 2004 Rapporter Besvaret May 28, 2004 Hvorfor det ?? Mio har jo samme sortiment som Ilva (a la IDE Møbler i dk, som jo også har Ilva's sortiment) Nå, ligegyldigt... bare vi kan få noget andet end Ikea !!!
ulmus Besvaret July 9, 2004 Rapporter Besvaret July 9, 2004 Hej igen, så har jeg nyt om byggerierne ved Svågertorp. Der kommer en ILVA og BILTEMA. Volumehandelshuset kommer til at rumme JYSK, BRL Electronics, STOF & STIL, og en BABY butik, jeg kan ikke lige huske navnet.
Guest lene Besvaret July 9, 2004 Rapporter Besvaret July 9, 2004 Ifølge Skånske Dagbladet, så er Harald Nyborg også på vej til Malmø.
Guest carspar Besvaret July 13, 2004 Rapporter Besvaret July 13, 2004 Prøv at se på: www.citytunneln.com Her viser de de nye bydele der kommer i Malmø syd, blandt andet det kommende Hyllievång, hvor der placeres en af de nye stationer i forbindelse med den nye jernbanetunnel under Malmø. Svogertorp station var oprindeligt planlagt at skulle være midlertidig og nedlægges når Hyllie station og tunellen var klar, men det er noget uklart på nuværende tidspunkt grundet protester. Svogertorp station ligger lige syd for handelscenteret (Svogertorp) og Hyllie Station samt shoppingcenteret komme til at ligge lige nord for det. Svogertorp og det kommende Hyllievång vil blive et stort handelscentrum med sportscentre osv. Det bliver også bygget et nyt idrætsstadion her. Det er den nu konkursramte Percy Nielsson der oprindeligt startede alt dette her, og han er stadig med med et af de selskaber der ikke gik konkurs. Percy Nielsson havde PNB entreprenad tidligere.
Guest carspar Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 Hej Lene. Harald Nyborg finder du allerede ved Center Syd (på vejen mod Helsingborg) og Harald Nyborg udvider her i Sverige. Center Syd er som du måske ved Skånes største indkøbscenter. Hav en god dag
Guest lene Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 Aha... det vidste jeg ikke. Tak for info Carsten. Måske jeg skulle kigge forbi der en dag. Er det det man kan se fra motorvejen når man kører rundt om Malmø og skal nordpå ? Vi bor i Trelleborg, så vi kommer aldrig den vej forbi og er ikke kendt i Malmø og omegn. Også go' dag til dig.
Guest palle Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 Lene, Harald Nyborg er dyrere i Sverige end i Danmark. Bare lidt info
Guest lene Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 Palle, tak for info. Det er nu også mere Center Syd der trækker end Harald Nyborg. Et indkøbscenter hvor jeg ikke har været - det går jo ikke :-)
hinloevdk Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 Indkøbscenter, så er der ganske rigtigt center syd. Der er også et center i Burlöv. Bare kør af ved motorvejsfrakørslen, så er det ikke til at misse. Skal centeret være lidt større så tag til Väla i Helsingborg.
Guest carspar Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 Til Lene Center syd finder du hvis du kører af motorvejen rundt om Malmø ca. 15 km, og fortsætter yderligere ca. 15 km nord på mod Helsingborg, så ved Löddekôpinge kan du se det fra motorvejen, det er skånes største indkøbscenter. Det er mange store huse som Bauhaus, Harald Nyborg, Mega Ica, et stort center med mange tøjbutikker, skobutikker m.m. God fornøjelse.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu