Jump to content

Hvem ved?

Recommended Posts

Besvaret

Hej Steen. Tak for opluysningerne men det er kun nyheder, er der andre hjemmesider hvor man måske kan få oplysninger omkring alle hjemmesider? Jesper

• 2 years later...
Besvaret

"Volumhandelshus" kunne vel være noget med en gros handel - handel i store mængder (svensk volum)

Besvaret

Hey Venner, så langt var jeg også selv kommet, men det KUNNE jo være, at nogen af jer helt præcist VIDSTE, hvad det er de bygger, ikk. Nå, men vi må vel vente og se, hvad der kommer.

Besvaret

Hmm, jeg mente at have set/hørt at det var en Biltema der skulle bygges overfor Bauhaus!? Nåh, men det kan jo være at Biltema så bare bliver en del af et større byggeri eller hvad ved jeg (måske har jeg ik fattet meget). Storcenter...? Arrh, det bliver vel næppe en Mobilia 2 der kommer til at ligge der happy.gif

Besvaret

Der kommer også en BILTEMA, men den bygger de på den næste grund, nærmere ved stationen. Der er 2 byggerier i gang nu. Nå, men man må vel væbne sig med tålmodighed.

Besvaret

Det skulle vel ikke være Ikano der stod bag ? De skulle bygge noget lignende ved Center Syd, men hvad det blev til har jeg ikke lagt mærke til.

• 2 months later...
Guest palle
Besvaret

Hvorfor det ?? Mio har jo samme sortiment som Ilva (a la IDE Møbler i dk, som jo også har Ilva's sortiment) Nå, ligegyldigt... bare vi kan få noget andet end Ikea !!!

• 1 month later...
Besvaret

Hej igen, så har jeg nyt om byggerierne ved Svågertorp. Der kommer en ILVA og BILTEMA. Volumehandelshuset kommer til at rumme JYSK, BRL Electronics, STOF & STIL, og en BABY butik, jeg kan ikke lige huske navnet.

Besvaret

Ifølge Skånske Dagbladet, så er Harald Nyborg også på vej til Malmø.

Guest carspar
Besvaret

Prøv at se på: www.citytunneln.com Her viser de de nye bydele der kommer i Malmø syd, blandt andet det kommende Hyllievång, hvor der placeres en af de nye stationer i forbindelse med den nye jernbanetunnel under Malmø. Svogertorp station var oprindeligt planlagt at skulle være midlertidig og nedlægges når Hyllie station og tunellen var klar, men det er noget uklart på nuværende tidspunkt grundet protester. Svogertorp station ligger lige syd for handelscenteret (Svogertorp) og Hyllie Station samt shoppingcenteret komme til at ligge lige nord for det. Svogertorp og det kommende Hyllievång vil blive et stort handelscentrum med sportscentre osv. Det bliver også bygget et nyt idrætsstadion her. Det er den nu konkursramte Percy Nielsson der oprindeligt startede alt dette her, og han er stadig med med et af de selskaber der ikke gik konkurs. Percy Nielsson havde PNB entreprenad tidligere.

Guest carspar
Besvaret

Hej Lene. Harald Nyborg finder du allerede ved Center Syd (på vejen mod Helsingborg) og Harald Nyborg udvider her i Sverige. Center Syd er som du måske ved Skånes største indkøbscenter. Hav en god dag

Besvaret

Aha... det vidste jeg ikke. Tak for info Carsten. Måske jeg skulle kigge forbi der en dag. Er det det man kan se fra motorvejen når man kører rundt om Malmø og skal nordpå ? Vi bor i Trelleborg, så vi kommer aldrig den vej forbi og er ikke kendt i Malmø og omegn. Også go' dag til dig.

Besvaret

Lene, Harald Nyborg er dyrere i Sverige end i Danmark. Bare lidt info

Besvaret

Palle, tak for info. Det er nu også mere Center Syd der trækker end Harald Nyborg. Et indkøbscenter hvor jeg ikke har været - det går jo ikke :-)

Besvaret

Indkøbscenter, så er der ganske rigtigt center syd. Der er også et center i Burlöv. Bare kør af ved motorvejsfrakørslen, så er det ikke til at misse. Skal centeret være lidt større så tag til Väla i Helsingborg.

Guest carspar
Besvaret

Til Lene Center syd finder du hvis du kører af motorvejen rundt om Malmø ca. 15 km, og fortsætter yderligere ca. 15 km nord på mod Helsingborg, så ved Löddekôpinge kan du se det fra motorvejen, det er skånes største indkøbscenter. Det er mange store huse som Bauhaus, Harald Nyborg, Mega Ica, et stort center med mange tøjbutikker, skobutikker m.m. God fornøjelse.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...