Guest elisabeth Skrevet April 6, 2003 Rapporter Skrevet April 6, 2003 Hej Alle Tusind tak for alle de flotte indlæg. Jeg har fået meget hjælp til vores nærtstående flytning. Lige et lille spørgsmål, som jeg ikke har set før på siden. Må man bringe potteplanter med over grænsen? Jeg mener at have hørt, at man ikke må indføre jord mellem forskellige lande. Jeg ville lige være sikker før jeg forærer alle blomsterne væk!
Guest elisabeth Besvaret April 6, 2003 Rapporter Besvaret April 6, 2003 Hej Alle Tusind tak for alle de flotte indlæg. Jeg har fået meget hjælp til vores nærtstående flytning. Lige et lille spørgsmål, som jeg ikke har set før på siden. Må man bringe potteplanter med over grænsen? Jeg mener at have hørt, at man ikke må indføre jord mellem forskellige lande. Jeg ville lige være sikker før jeg forærer alle blomsterne væk!
Guest filur Besvaret April 6, 2003 Rapporter Besvaret April 6, 2003 Hehe, og så er det ikke engang den første april.
ulmus Besvaret April 6, 2003 Rapporter Besvaret April 6, 2003 Hej Elisabeth! Ja, du må gerne tage dine potteplanter med, når du flytter. Og til Filur! 1. april eller ikke, det er nu slet ikke så tosset et spørgsmål, for det er kun ganske få år siden, at man ikke måtte flytte jord over grænserne. Men den regel er altså ophævet nu.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu