Jump to content

Boligmarkedet

Recommended Posts

Besvaret

Det kommer an på hvor det er ... I det område du påpeger (Kinnared, Hylte Kommune) er der laaangt til danmark, og vil derfor ikke være attraktivt for danskere. Det som hiver priserne op i malmö i öjeblikket er netop købestærke danskere, og den tætte beliggenhed til københavn. De lejligheder du linker til er sikkert billige nok, men personligt ville jeg have besvær med at pendle over 400km hver dag og ville derfor fravælge dem uden yderligere betænkningstid.

Besvaret

Der er en mindre ulempe ved et sommerhus....udvendig vedligeholdelse, og så lige noget grønt stads der skal slås en gang om ugen! Her kunne man håbe på at man kan udleje lejlighede til at par fiskeglade gutter, bare et par gange om året..så skulle omkostningerne næsten være betalt happy.gif Selv tager jeg med familien til Isabert hvert år...en uge i efterårsferien...de 4500,- kan også lige trækkes fra. og så er vi snart nede på en nulløsning, og forhåbentlig en opsparring.....Mit problem er mere prisen, Det er svært at vurdere hvad sådan en lejlighed skulle være værd, det kunne jo være at ingen skulle finde det sjovt at leje lortet og der derfor ville være for store omkostninger ved at ha det...så skal det jo sælges sad.gif

Guest thomas
Besvaret

Jimmy Det bedste du kan gøre, er at gå ind på www.bovision.se og www.hemnet.se og søge andre tilsvarende boliger i området. Så får du et samlet overblik over området, priser m.m., ligesom hvis du ville flytte langt væk i Danmark. Det her site er mest for pendlere, og derfor kender vi mest til boliger inden for som vincent skriver - realistisk pendlerafstand til broen/færgerne. Jeg ved fra min arbejdsplads der er flere der deler en hytte, 3-6 familier, de mødes til vedligeholdes/hygge dag en gang årligt, og så deler de den ud i perioder alt efter som nu ferien ligger. Det er billigere end en vesterhavshytte, og der er heller ikke vintersports/fiske/friluft steder på samme måde :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...