Guest jimmy Skrevet April 8, 2003 Rapporter Skrevet April 8, 2003 Nogen der tør komme med et bud på en forsikringspris, på en Ford Fiesta 1,3 clx ´92 "grin bare" 4 års ancinitet, 26 år...bare ansvar, skal også gælde i udlandet "Danmark " Bare en ca. pris, jeg hænger jer ikke op på noget!
Guest jimmy Besvaret April 8, 2003 Rapporter Besvaret April 8, 2003 Nogen der tør komme med et bud på en forsikringspris, på en Ford Fiesta 1,3 clx ´92 "grin bare" 4 års ancinitet, 26 år...bare ansvar, skal også gælde i udlandet "Danmark " Bare en ca. pris, jeg hænger jer ikke op på noget!
vincent Besvaret April 8, 2003 Rapporter Besvaret April 8, 2003 Prøv at poste under "forsikring" i stedet
Guest csa Besvaret April 8, 2003 Rapporter Besvaret April 8, 2003 Et sted omkring de 5000 sek. for en halvforsikring (ansvar) er nok ikke urealistisk (+/- 1000)
Guest jimmy Besvaret April 9, 2003 Rapporter Besvaret April 9, 2003 Thx CSA, jeg troede at trafikforsikring var ansvar! Halvforsikring, er det ikke den der også dækker indbrud og sådan noget?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu