Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle. Jeg har læst med i nogen tid på forumet, og finder det virkeligt nyttigt, og siger lige tak til alle som kommer med de gode oplysninger herinde. Vi er ved at købe hus i sverige og overvejer forskellige områder. Er der nogle der ved hvor meget trafik der er på vejene i myldertiden fra skurup til broen om morgenen ved en 7-8 tiden? Mæglerne siger ikke særlig meget, det tager 25 minutter bla bla. Det er jo ret vigtigt at man ikke skal sidde i kø i sverige om morgenen også!! Sobr

Besvaret

Hej alle. Jeg har læst med i nogen tid på forumet, og finder det virkeligt nyttigt, og siger lige tak til alle som kommer med de gode oplysninger herinde. Vi er ved at købe hus i sverige og overvejer forskellige områder. Er der nogle der ved hvor meget trafik der er på vejene i myldertiden fra skurup til broen om morgenen ved en 7-8 tiden? Mæglerne siger ikke særlig meget, det tager 25 minutter bla bla. Det er jo ret vigtigt at man ikke skal sidde i kø i sverige om morgenen også!! Sobr

Besvaret

Hej Søren! Velkommen til - du kan godt tro på din mægler - bilkøer er der ikke mange af i Sverige, måske lige undtaget Göteborg og Stockholm, og det er jo ikke lige der, du vil købe hus. "Myldretiden" i Malmö City er 4 biler lige efter hinanden, værre er det ikke, så Skurup kan umuligt være noget problem. M.h.t. broen har jeg aldrig oplevet, at jeg ikke kunne køre lige igennem bommen (med brobizz), så jeg er af den overbevisning, at du ikke behøver bekymre dig.

Besvaret

Jeg er helt enig med Ulmus...uanset tidspunkt har jeg heller aldrig oplevet køer noget sted.

Besvaret

Hej alle Mht. myldertid fra Skurup og til broen kan jeg kun sige at det er noget jeg aldrig har stødt på ...Jeg bor selv i Skivarp og køre derfor ad E65 hver dag.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...