Jump to content

Sport for real!!!

Recommended Posts

Guest thomas
Skrevet

Øhmm, efter mangelfuld opfølgning på div. idræts/fritidsting prøver vi nu at sætte gang i noget!!! Hvem vil være intereseret foruden os, da vi da gerne vil være en flok. Da det jo er lidt nemmere at komme afsted når man er flére!!! Det vi havde i tankerne var sats, men andre ideer er da mere end velkomne. Lige præcis hvad det bliver er underordnet, det er bare mere det med at komme ud at røre på sig. Vi er friske, er du/i?

Guest thomas
Besvaret

Øhmm, efter mangelfuld opfølgning på div. idræts/fritidsting prøver vi nu at sætte gang i noget!!! Hvem vil være intereseret foruden os, da vi da gerne vil være en flok. Da det jo er lidt nemmere at komme afsted når man er flére!!! Det vi havde i tankerne var sats, men andre ideer er da mere end velkomne. Lige præcis hvad det bliver er underordnet, det er bare mere det med at komme ud at røre på sig. Vi er friske, er du/i?

Guest copyman
Besvaret

Hej Thomas og Vincent. jeg er en fyr på 32år, og vil gerne være med til noget idræt, så er vi da 3!!. Men hvad er sats??. havde måske forestillet mig badminton, eller fodbold eller ???. Skriv tilbage . hej

Guest christian
Besvaret

Jeg er frisk på noget basket, fodbold eller rullehockey.

Besvaret

Hvis det er holdsport så er vi lidt tilbage ved første skridt igen. Man kan jo se af tidligere indlæg at når det er noget med at vi skal finde et sted så går det død fordi vi aldrig kommer videre. Jeg ville også godt f.eks badminton, men det har ikke just været en succes at finde et sted jeg kan spille.

Guest julie
Besvaret

Jeg er helt klart med på noget Basket, det kunne jo bare være lidt ala street basket hvor vi mødes et sted hvor der er en bane og spiller lidt. Måske er min kæreste også interesseret

Besvaret

Jeg er frisk på noget socialt sport. En mulighed er, at møde op på en af de mange sportspladser (basket og fodbold), og så er der altid nogle man kan spille kamp med. Normalt mødes man 1300 eller 1500 om søndagen. Eks igår spillede jeg 7-mandsfodbold ved IKF's træningsbaner. Men jeg synes Thomases og Vincent's ide er god, og for at der skal ske noget, foreslår jeg, at dem som kunne være interesserert i noget socialt sport, mailer til mig, så er jeg gerne "knudepunkt". Jeg lave så en maile liste, og komme med aktive tilbud. Det kunne eksempelvis være, at interesserede mødes ved XX, den X/XX klokken X, og løber. Der er to ruter, en på 5 km og en på 8 km. Der hurtigere tager 8, således at alle er tilbage nogenlunde samtidig. Næste gang kunne der være rulle-hockey, basket, fodbold, rundbold eller en længere tur på rullere. Jeg skal nok komme med ideerne, tider mv, hvis jeg har nogle mail-adresser. Dog er det vigtigt, at det er ting, som alle vil kunne deltage i, da det er det sociale som skal være omdrejningspunktet. Alternativt kunne der være et emne på dette forum, hvor man skriver tilbud. Det kunne være, hvilket dag man løber/ruller, km, hvorfra mv, og dem som vil med, kan møde frem. Dem som er friske kan maile, og første "møde" kan være på søndag 11 maj. Hvis I mailer, vil jeg gerne vide: -hvor I bor (ikke nødvendigvis adresen, men bare okmrådet) -Hvad I er mest til (løb, fodbold, basket, rundbold mm !!!) -Hvilke dage og tider som er bedst. Det kan sagtens være hverdage. Interesseret ? Mail til mzeihlund@gnresound.dk

Besvaret

Jeg er med på at mødes til noget holdsport fra tid til anden. Jeg overvejer også at begynde at spille tennis igen, så hvis der er nogen, som kan anbefale et sted i Malmö-området, hører jeg gerne om det.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...