dan Skrevet May 12, 2003 Rapporter Skrevet May 12, 2003 Hejsa! Nu har jeg kigget med her et stykke tid, og savner lidt mere fra Helsingborg.... Min svenske kæreste, vores 2 årige søn og mig selv flytter til Helsingborg (Maria park), til oktober, og kunne da godt tænke os hvis der var nogle der boede i eller omkring Helsingborg, som havde lidt at fortælle derfra...... helst positivt selvfølgelig ;o). Takker mange gange for de mange gode indlæg/svar, og håber selvfølgelig vi selv kan hjælpe nogle, når vi får gjort vores egne erfaringer derovre..... Dan & Caroline
dan Besvaret May 12, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret May 12, 2003 Hejsa! Nu har jeg kigget med her et stykke tid, og savner lidt mere fra Helsingborg.... Min svenske kæreste, vores 2 årige søn og mig selv flytter til Helsingborg (Maria park), til oktober, og kunne da godt tænke os hvis der var nogle der boede i eller omkring Helsingborg, som havde lidt at fortælle derfra...... helst positivt selvfølgelig ;o). Takker mange gange for de mange gode indlæg/svar, og håber selvfølgelig vi selv kan hjælpe nogle, når vi får gjort vores egne erfaringer derovre..... Dan & Caroline
Guest peter Besvaret July 23, 2003 Rapporter Besvaret July 23, 2003 Hej Vi er lidt i samme båd. Jeg og min svenske kæreste og vores 1/2 år gamle søn overvejer meget kraftigt at flytte til Helsingborg, men som jer er det meget begrænset hvad vi ved om helsingborg. Hvor skal man bo og hvor skal man ikke bo osv. Så er der nogen som sidder inde med god infomation om Helsingborg hører vi meget gerne fra jer. Hilsner fra Helen & Peter
Admin Besvaret July 27, 2003 Rapporter Besvaret July 27, 2003 Wow, endelig noget om Helsingborg. Det er jo nok svært at sige hvor der er godt at bo uden at have prøvet det selv, for jeg synes ikke rigtigt der er nogle "belastede" steder i Helsingborg.Bydelen "Söder" har været kendt som problemområde, men det er vist ved at blive bedre. Det kommer vel an på hvor langt fra Centrum man vil bo, for i Centrum og Slottshögen er prisene ret høje, men det er lidt mere rimelige i Eneborg som ligger lige bag Söder. Tågaborg og Norr er kendt som de "pæne" kvarterer. Længere væk har vi Dalhem, Drottninghög og Västra Berga m.fl, men så er man også afhængig af Bus/Bil og busserne går ikke så tit om aftenen herud til. Hvis du har overvejet Helsingborg håber jeg du var til festival I weekenden for det er en rigtig stor lokal begivenhed. Jeg kan kun sige at jeg har boet her i over 2 år og jeg synes det er en kanon by.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu